O
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem enkel gamen, liefst op 1440p/144hz. Het liefst zou ik met deze build toch een aantal jaar op ultra kunnen gamen. vooral games als squad, insurgency: sandstorm en arma
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de 1600 € kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen enkele hardware aangeschaft, dus ik wil deze build van nul af aan opbouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren, ik wil gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid.
Ga je overklokken?
Ik heb niet direct de intentie om te overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van de onderdelen in mijn lijstje, denken jullie dat dit een goeie build is waar ik een aantal jaar mee verder kan gaan?
Zijn er nog dingen die jullie zouden veranderen?
dank op voorhand!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem enkel gamen, liefst op 1440p/144hz. Het liefst zou ik met deze build toch een aantal jaar op ultra kunnen gamen. vooral games als squad, insurgency: sandstorm en arma
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de 1600 € kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen enkele hardware aangeschaft, dus ik wil deze build van nul af aan opbouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 110,90 | € 110,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 824,49 | € 824,49 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 75,59 | € 75,59 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.654,78 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren, ik wil gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid.
Ga je overklokken?
Ik heb niet direct de intentie om te overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van de onderdelen in mijn lijstje, denken jullie dat dit een goeie build is waar ik een aantal jaar mee verder kan gaan?
Zijn er nog dingen die jullie zouden veranderen?
dank op voorhand!
[ Voor 0% gewijzigd door froopienooples op 08-11-2019 20:57 . Reden: typfoutje ]