Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wraakreview?

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Vraag

• Conwa
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22:32
Beste mods,

Noander91 reageerde keurig op een advertentie van mij met een bod, welke ik meteen heb geaccepteerd.

Vervolgens kwam het tot een afspraak om de processor werkend te bekijken. Dit vroeg hij namelijk. Ondertussen heb ik de advertentie op gereserveerd gezet. Ik kwam met een voorstel, maar hij kon niet op die dag. Geen probleem. Hij gaf aan de volgende dag wel te kunnen.

Vervolgens kwam er helaas geen reactie meer. Omdat ik de processor niet kon verkopen aan een ander in de tijd dat hij gereserveerd stond en ik van mening was dat wij een overeenkomst hadden heb ik een eerlijke review gegeven.

Meteen kreeg ik een review terug met een tekst die gewoonweg niet klopt. Ik heb nooit druk gezet namelijk.

Graag wil ik de review laten verwijderen en als ik niet in mijn recht stond om er 1 bij hem te plaatsten, dan snap ik het dat die van hem ook verwijderd wordt.

Bij voorbaat dank voor het lezen.

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

DM ingezien, duidelijk een akkoord. Review van @Noander91 is bij deze verwijderd.

Veiling: Tweakers Kerstballen

• Conwa
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22:32
Dank voor je tijd! En de verwijdering uiteraard.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True