Hi,
Ik laat binnenkort vloerverwarming aanleggen in mijn appartement van ongeveer 80m2 dat aangesloten is op stadsverwarming van Eneco. Er worden sleuven in de grond gemaakt waar de verwarmingsbuizen in komen. Ik wil de verwarming in de volgende 5 kamers/zones afzonderlijk en draadloos aan/uit kunnen zetten:
A. Woonkamer
B. Slaapkamer 1
C. Slaapkamer 2
D. Badkamer
F. Gang
Mijn vragen:
1. Kan ik in mijn apartement met stadsverwarming ook de temperatuur van de vloerverwarming regelen?
2. Kan ik de afzonderlijke kamers/zones regelen met de Nest Thermostat v3?
3. Waar moet ik op letten als ik de thermische motoren (voorbeeld) wil aansturen met de Nest Heatlink? Dus waar moeten die thermische motoren aan voldoen?
4. Kan ik vanuit 1 Nest thermostaat meerdere kamers apart regelen? (dus bijv. met een Nest in de woonkamer de verwarming in de slaapkamers aanschakelen).
Relevante hardware die ik wil gebruiken
- Regelunit met pomp
- Thermische motoren
- Nest Heatlink
- Nest Thermostaat v3
Schema:

Bij voorbaat bedankt voor reacties.
Groeten!
Ik laat binnenkort vloerverwarming aanleggen in mijn appartement van ongeveer 80m2 dat aangesloten is op stadsverwarming van Eneco. Er worden sleuven in de grond gemaakt waar de verwarmingsbuizen in komen. Ik wil de verwarming in de volgende 5 kamers/zones afzonderlijk en draadloos aan/uit kunnen zetten:
A. Woonkamer
B. Slaapkamer 1
C. Slaapkamer 2
D. Badkamer
F. Gang
Mijn vragen:
1. Kan ik in mijn apartement met stadsverwarming ook de temperatuur van de vloerverwarming regelen?
2. Kan ik de afzonderlijke kamers/zones regelen met de Nest Thermostat v3?
3. Waar moet ik op letten als ik de thermische motoren (voorbeeld) wil aansturen met de Nest Heatlink? Dus waar moeten die thermische motoren aan voldoen?
4. Kan ik vanuit 1 Nest thermostaat meerdere kamers apart regelen? (dus bijv. met een Nest in de woonkamer de verwarming in de slaapkamers aanschakelen).
Relevante hardware die ik wil gebruiken
- Regelunit met pomp
- Thermische motoren
- Nest Heatlink
- Nest Thermostaat v3
Schema:

Bij voorbaat bedankt voor reacties.
Groeten!
[ Voor 7% gewijzigd door Tekupdate op 08-11-2019 20:40 ]
:strip_exif()/f/image/Fy54nbYiVUCocOjfl6g8Vx9K.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/XdnANKonAWWOAwr8PIxLoEO8.jpg?f=fotoalbum_tile)