Firefox search bar recommendations

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• over-de-heuvel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:07
Op dit moment maak ik gebruik van Firefox versie 70.0.1. 64-bit. Sinds een week werkt mijn search bar niet meer. Normaal kon ik bijvoorbeeld intikken de eerste letters van een website en kreeg ik mijn geschiedenis of aanbevelingen te zien van websites die waarschijnlijk bedoel. Dit werkt niet meer.

Heb van alles geprobeerd, instellingen nalopen, herinstallatie en profiel verwijderd. Maar niks werkt. Iemand enig idee? Als ik naast de search bar een zoekvenster plaats (via instellingen) dan kan ik daar wel zoeken alsof het google zelf is. Onderstaande afbeelding, waar de rode lijn is werkt dus niet. Waar Youtube staat geeft wel recommendations.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ac7oeaa3b0uub.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_byte
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Je gebruikt Google als zoekmachine?

Gebruik je add-ons? Als je FF start zonder deze add-ons, wat gebeurt er dan? begrijp ik het goed dat het alleen gaat om de zoeksuggesties? Als je een woord typt en je ramt op enter, dan opent google wel met de juiste zoekresultaten?

Je hebt bij opties bij "Zoeken" hebt aangevinkt: zoeksuggesties in adresbalk weergeven? Als je hier browsergeschiedenis aanvinkt, toont FF dit wel als je iets typt? (tenzij je natuurlijk geschiedenis überhaupt niet opslaat, dan valt er ook niets te tonen).