Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dyson HP04 maakt geluid wanneer uit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Operations
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:44
Ik heb een Dyson Pure cool voor mijn allergieën. Ding werkt prima, wanneer hij aan staat.

Wanneer hij uit staat hoor ik iets resoneren. Althans daar zou ik het mee vergelijken. Het gaat beetje van omhoog/omlaag/omhoog/omlaag qua toon. Het is wel altijd een vrij lage toon. Je zou het ook een beetje kunnen vergelijken met een wat oudere computer ventilator (en dan geen noctua ;) ) met veel draai uren.

Het lijkt ook wel alsof het steeds erger wordt. Apparaat wordt niet zo vaak gebruikt. Eerste filter zit er nog in en is nog niet op de helft. Apparaat zit direct in de muur op een geaard stopcontact.

Hebben meer mensen hier last van? Is het apparaat stuk aan het gaan?

Voor de duidelijkheid het is NIET de auto modus, die maakt uiteraard een beetje geluid maar dit is een anders soort geluid. Veel minder vervelend ook.

Edit: Het is een Pure Cool en geen HP04!

Operations wijzigde deze reactie 08-11-2019 14:08 (3%)

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 32GB PC4-25600 -- Optane 900P 480GB -- DELL U2713MH x 3 | Servers: Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Areca 1882ix 4GB -- 4x3TB R5 -- 10x4TB R6 -- 6x1,92TB SSD R10 -- 2x Fusion 1,65TB

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:05

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor aankoopadvies, voor problemen mag dit topic gewoon in Witgoed, CEA > WG.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True