X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Wat bedoel je waar je op moet letten? Gewoon luisteren naar de instructies en lol hebben lijkt me? Het is allebei zo ingewikkeld dat een kind van 6 het kan....
I have stability. The ability to stab.
Ik zou zeggen, laat het je ervaren. Hoe hard de karts gaan is verschillend, met de veiligheid zit het vaak wel goed. Je zit 9/10 keer in een 3 punts gordel, helm en pak aan.
Qua lasergamen, je krijgt alleen een soort hesje met daarop wat sensoren erop. Stelt echt niks voor.
Aangezien ik de discussiewaarde van een miniem niveau vind, de ervaringen op het internet zijn met een simpele zoekquery terug te vinden, zal ik dit topic sluiten.
Succes met het ervaren
Qua lasergamen, je krijgt alleen een soort hesje met daarop wat sensoren erop. Stelt echt niks voor.
Mee eens, behalve dat een kind van 6 niet gaat kartenSmurfLink schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:24:
Wat bedoel je waar je op moet letten? Gewoon luisteren naar de instructies en lol hebben lijkt me? Het is allebei zo ingewikkeld dat een kind van 6 het kan....
Aangezien ik de discussiewaarde van een miniem niveau vind, de ervaringen op het internet zijn met een simpele zoekquery terug te vinden, zal ik dit topic sluiten.
Succes met het ervaren
[ Voor 51% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2019 12:26 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()