Toon posts:

Freesco geeft porblemen met flashsites

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem:
Situatie:
freesco bak met twee compu aan gesloten inet en online game gaat prima.

Probleem:
De zus van mijn vriendin heeft een site gemaakt bij moonfruit.com waar we met de gehele familie dingen op kunnen plaatsen en aan elkaar laten zien (hoeven we elkaar niet IRL te zien :) ) Op een of andere manier krijg ik de site niet geladen. De log geeft de volgens fout meldingen.

Jul 31 18:57:59 - named[181]: sysquery: findns error (2) on ns3.iae.nl?

Jul 31 19:07:44 - named[181]: sysquery: findns error (2) on ns1.upc.nl?

Jul 31 19:50:02 - named[181]: NSTATS 996609002 996591002 A=199

Jul 31 19:50:02 - named[181]: XSTATS 996609002 996591002 RQ=199 RR=143 RIQ=0 RNXD=4 RFwdQ=140 RFwdR=136 RDupQ=5 RDupR=0 RFail=0 RFErr=0 RErr=0 RTCP=0 RAXFR=0 RLame=0 ROpts=0 SSysQ=3 SAns=58 SFwdQ=140 SFwdR=136 SDupQ=1 SFail=0 SFErr=0 SErr=0 RNotNsQ=199 SNaAns=52 SNXD=6

Jul 31 19:50:07 - named[181]: sysquery: findns error (2) on FLASH-GORDON.HAVEN.BOSTON.MA.US?

Jul 31 18:50:08 - ntpdate[7693]: step time server 216.240.40.205 offset -3599.894752 sec

Jul 31 20:19:56 - named[181]: sysquery: findns error (2) on n3g.a.yimg.com?

Jul 31 20:19:56 - named[181]: sysquery: findns error (2) on n5g.a.yimg.com?

Van lunix weet ik helemaal niks af dus kan iemand mij hierbij helpen.

Thx Joep

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 23:45
Het lijkt me sterk dat Flash problemen geeft als je Freesco gebruikt (nooit eerder gehoord althans). Ook niets in je log wijst daarop, voor zover ik daar wijs uit kan. (flash-gordon is een naam hier, naar de actieheld)

Heb je probelemen met andere flashsites of is het alleen die site?

There is no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat ik weet, op het moment dat ik www.besters.moonfruit.com of www.moonfruit.com open blijf hij continu aan het laden en ik kan niks aanklikken.

Heb nog wel op andere sites gekeken maar daar doet ie het wel.

Wat zou het kunnen zijn ik vind het ook heel erg vreemd? :?

Kan jij ze wel bekijken?

Verwijderd

Ik heb wel eens gehoord dat meerdere mensen probs hebben met sites op moonfruit.

Je bent niet de enige dus, en ik denk dat het probleem dan ook bij moonfruit ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus eigenlijk gewoon een minder prettige site :r (nu zeg ik het beschaaft)

Lekker is dat moet ik mijn schoonfamilie nog steeds irl ontmoeten :'(

Verwijderd

Ik had niet gezegt dat moonfruit zoog ofzo...

maar dat doe ik bij deze wel :) Moonfruit = :r

Een vriend van mij had er ook een site, is een leek. Ik heb van alles bij hem geprobeerd om het draaiende te krijgen maar hij weigerde echt om de site te laden.

Misschien kun je eens Explorer opnieuw installeren ofzo :? (had ik ook bij de vriend geprobeerd, maar hielp ook niks)

Ik kom overgens prima op die moonfruit site. (Explorer 6.0 beta op WinXP)

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt. Ga eens kijken of dat wil werken

Mzzl Joep

Verwijderd

Ik zit hier met IE50 op Win2000svr achter freeSCO (386SX16/4MB) op @Home en alletwee de links naar MoonFruit geven mij een schitterend mooie, maar vooral werkende site te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Wat raar allemaal, op mij werk krijg ik het ook niet voor elkaar. (radboud ziekenhuis nijmegen, onderdeel van de kun. zeer snelle verbinding) www.besters.moonfruit.com en www.moonfruit.com werken hier ook niet. :?

Hij laadt de site ik zie de woorden. loading ondr aan staat gereed en hij doet niks meer. Dit gebeurd ook thuis.

Welke flash players gebruiken jullie?

Verwijderd

De meldingen van named zijn van je DNS server. Die ntpdate zet de klok van je freesco box gelijk met die van cesium.clock.org, die heeft er dus sowieso niks mee te maken.
Van named weet ik bijna niks, dus ik zou niet weten of je hier het probleem uit kunt afleiden.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 23:02 schreef de_GeBo het volgende:
Ik zit hier met IE50 op Win2000svr achter freeSCO (386SX16/4MB) op @Home en alletwee de links naar MoonFruit geven mij een schitterend mooie, maar vooral werkende site te zien.
wow hoe krijg jij het voor elkaar om het op een sx16mhz en 4mb te laten lopen, op mijn sx16mhz met 6mb werkte het niet :(

btw. mijn netwerkje(freesco) had er ook geen problems mee.(beide site niet)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er helamaal geen hout meer van |:(. Zowel op mijn werk als thuis doet ie het niet. Bij andere doet de siute het wel. :?

1. Het komt waarschijnelijk niet door freesco want bij dutchceaser doet ie het wel

2. Zo het kunnen dat ik een prog moet hebben aanstaan in mijn browser (Explorer)
Pagina: 1