Vraag

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:51
Na x-aantal threads van een aantal andere tweakers ( @TRKninetyone , @freeco ), post ik hier uiteindelijk ook maar eens.

Recentelijk bovenstaande combinatie aangeschaft, goed wetende dat een bios update nodig was.
Via AMD een bootkit te leen gekregen, en daarmee het bios geupdate naar versie 5216 (5220 werkt ook niet btw)

PC start op, en komt in BIOS. Van daaruit windows geïnstalleerd op het 2de NVME slot, geen problemen (want eerste NVME slot werkt niet, maar tot daar aan toe)

Daarna in de BIOS 'Load optimized defaults' gedaan, en de Ryzen 5 3600 geplaatst. Geen post (geen beeld en ook geen numlock lampje op het keyboard)

Bij het plaatsen van de Athlon 200G loopt alles normaal.

--> Mis ik nu ergens een setting waardoor die Ryzen 5 3600 niet wil posten? 8)7 Heb een PCI-E graka aangesloten, dus ik maak geen gebruik van de interne video-uitgang.

Zit ik voor het eerst in al die jaren met een DOA? En zo ja, waarschijnlijk het mobo (of toch de CPU)? Heb geen ander bord om te testen helaas (geen X470, X570 of B450)

Alle reacties

• E65
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-01-2020

E65

Aka Thunderstorm65

Hoe lang heb je gewacht tijdens het opstarten met de ryzen 5 3600?

Doet graag mooie dingen met geluid

• ScSi
15 minuten ofzo.. Had net een lang telefoongesprek, vandaar dat ik het weet :P

• TRKninetyone
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-02-2020
Je hebt het vast al gelezen in mijn topic, maar plug nog een keer je GPU goed in de PSU en zorg dat je connectie naar je beeldscherm in je GPU zit, niet in je moederbord.

Verder dan dat heb ik ook de BIOS van mijn moederbord teruggezet naar de eerste versie (4804 is dat geloof ik) die 3rd gen compatibel was, waarna ik weer geupdate heb naar de nieuwste versie. Ik run nu 5220.

[Voor 3% gewijzigd door TRKninetyone op 07-11-2019 23:52]

• ScSi
De kabels zitten goed, want boot perfect met de 200G. De eerste versie 4804 kan ik nog eens proberen inderdaad.

• marwatt
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11:23
200G heeft wel interne graphics, dus als je scherm in mobo zit ga je wel beeld krijgen met die processor maar niet met je 3600

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:52

nelizmastr

Goed wies kapot

marwatt schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:53:
200G heeft wel interne graphics, dus als je scherm in mobo zit ga je wel beeld krijgen met die processor maar niet met je 3600
^ Dit inderdaad.

Ik zie nergens in je topic staan dat je een losse videokaart gebruikt. Die erin prikken, 3600 erin en kijken wat-ie doet. Beeldscherm niet aan moederbord maar aan videokaart aansluiten.

[Voor 7% gewijzigd door nelizmastr op 08-11-2019 10:30]

I reject your reality and substitute my own

• TRKninetyone
OP vermeld dat hij een externe grafische kaart heeft aangesloten op het PCIe slot.
Welke GPU gebruik je?

• ScSi
TRKninetyone schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:12:
OP vermeld dat hij een externe grafische kaart heeft aangesloten op het PCIe slot.
Welke GPU gebruik je?
Een vrij oude (ken ze niet uit het hoofd). Maar ze geeft beeld bij de 200g, dan zou ze toch ook beeld moeten geven bij de 5600? Kan vanavond ook wel eens een R9 270 proberen..

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Niet teveel tijd aan besteden en gewoon retour sturen dat mobo als doa. Ik heb zelf nog nooit een cpu als doa gehad, wel een gammele Ryzen 1800 cpu (die later door AMD zelf is omgeruild) dus eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat daar het probleem ligt. Maar goed, ge weet nie he? Mobo is de beste kandidaat om defect te gaan. Of misschien even opnieuw flashen wil soms ook weleens helpen, zeker als er een nieuwe cpu ingaat. Volledige reset, ook de stroom van het BIOS af, batterij er even uit. En daarna opnieuw flashen via het BIOS zelf en niet vanuit Windows. Als dat nog steeds niet werkt retour afzender als DOA.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@ScSi Gebruik zo modern mogelijke videokaart, en sluit deze op je monitor aan. je Ryzen 3600 heeft geen interne videochip, de 200G wel. dus kun je niet je monitor op je moederbord aansluiten voor beeld.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ScSi
Hackus schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:35:
@ScSi Gebruik zo modern mogelijke videokaart, en sluit deze op je monitor aan. je Ryzen 3600 heeft geen interne videochip, de 200G wel. dus kun je niet je monitor op je moederbord aansluiten voor beeld.
Ik gebruik reeds een PCI-e kaart (HD3850), vanavond een R9 270. Dat mijn onboard HDMI geen beeld geeft op een CPU zonder ingebouwde GPU weet ik wel.. :D

• ScSi
regmaster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:29:
Niet teveel tijd aan besteden en gewoon retour sturen dat mobo als doa. Ik heb zelf nog nooit een cpu als doa gehad, wel een gammele Ryzen 1800 cpu (die later door AMD zelf is omgeruild) dus eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat daar het probleem ligt. Maar goed, ge weet nie he? Mobo is de beste kandidaat om defect te gaan. Of misschien even opnieuw flashen wil soms ook weleens helpen, zeker als er een nieuwe cpu ingaat. Volledige reset, ook de stroom van het BIOS af, batterij er even uit. En daarna opnieuw flashen via het BIOS zelf en niet vanuit Windows. Als dat nog steeds niet werkt retour afzender als DOA.
Ik verdenk ook het mobo (ook gezien het eerste M.2 slot niet werkt), maar vanavond doe ik een ultieme poging! Keep you posted!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-06 23:25
Met de 200GE doet het 1e M2 slot alleen sata M2 dus vandaar dat je NVME niet werkt. Met de Ryzen 5 3600 werkt NVME wel op het 1e M2 slot

• ScSi
4808 bracht geen soelaas, booten met een R9 270 ook niet. Het bord komt gewoon niet door de post heen (en ook geen numlock die aanspringt op het toetsenbord)

Deze gaat RMA helaas, beetje domper op de feestvreugde. Hopelijk krijg ik snel een replacement ;(

Toch bedankt allen om mee te denken!

[Voor 7% gewijzigd door ScSi op 08-11-2019 21:56]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat het eerste NVMe slot niet werkte, was voor mij al een reden om het board terug te sturen.

Welk geheugen gebruik je? Ik had een vrij recente BIOS, maar moest (ook) de firmware updaten anders lukte het booten ook niet omwille van compatibiliteit geheugen met Zen2.

Ik begrijp ook even de combinatie niet, waarom geen hedendaagse mid/highrange GPU met deze specs.?

• ScSi
HollowGamer schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:05:
Dat het eerste NVMe slot niet werkte, was voor mij al een reden om het board terug te sturen.

Welk geheugen gebruik je? Ik had een vrij recente BIOS, maar moest (ook) de firmware updaten anders lukte het booten ook niet omwille van compatibiliteit geheugen met Zen2.

Ik begrijp ook even de combinatie niet, waarom geen hedendaagse mid/highrange GPU met deze specs.?
Geheugen is volgende (staat op de QVL van Asus en werkt met de 200G perfect - 32GB wordt vlot herkend)
pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS16G4D32AESB

De GPU dient enkel om te flashen en te booten. Vanaf ik beslis wat ik wil kopen (5700, 5700XT of 1660 super) komt er een nieuwe GPU in. Maar dat mag in mijn ogen geen verschil maken..

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-06 23:25
Alles werkt met de 200GE. Lijkt mij niet dat het moederbord dan het probleem is.

• ScSi
Uszka schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:20:
Alles werkt met de 200GE. Lijkt mij niet dat het moederbord dan het probleem is.
Ga beide retour sturen, gezien ik geen ander X470, X570 of B450 bord heb om te testen.

• TRKninetyone
Als ik mijn build kon aanpassen dan zou ik in plaats van de 1660 XC Ultra van EVGA een 1660 Super of 5700 kopen. Nu weet ik niet wat voor beeldscherm je hebt, maar als je niet super rijk bent (of gewoon niet meer dan 2000 wilt uitgeven aan je hele setup) zou ik persoonlijk voor een AMD GPU gaan. 590 of 5700XT.

EDIT: Misschien moet ik dit even uitleggen, FreeSync (AMD compatibel) monitoren zijn doorgaans een stuk goedkoper dan Gsync (Nvidia compatibel) monitoren. Nu werken de meeste FreeSync monitoren wel met Nvidia kaarten, maar de volledige functionaliteit mis je. Dat gezegd hebbende, AMD killt het de laatste tijd, ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf, zeker voor bang-for-buck builds.

Wel erg vreemd en vervelend dat we er niet uitkomen.
Is er niets verbogen op je 3600? Niets wat er vreemd uit ziet?
Lijkt me eerder dat de CPU defect is dan je moederbord, aangezien alles van het moederbord werkte met de 200GE..

[Voor 26% gewijzigd door TRKninetyone op 10-11-2019 18:10]

• ScSi
Update: componenten zijn terug van Azerty, waar ze geen problemen konden vaststellen. Gaf meteen beeld :|
Sceptisch het hele gebeuren deze morgen opnieuw proberen booten, maar geen post en geen beeld..

Ofwel is mijn mem incompatible (staat nochtans op de QVL van Asus) en zit in slot B2 (1x16GB), maar ik verdenk eerder de R9 280 3G (hoewel die perfect werkt met de 200G processor)

Zucht.. Hadden ze nu maar X570's zonder die vervelende mini-fan, dan was ik voor dat platform gegaan.

Anyway, denk dat ik vandaag op zoek ga naar een PC speaker om te zien of ik iets hoor.

[Voor 8% gewijzigd door ScSi op 20-11-2019 07:09]

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21
ScSi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:09:
Update: componenten zijn terug van Azerty, waar ze geen problemen konden vaststellen. Gaf meteen beeld :|
Sceptisch het hele gebeuren deze morgen opnieuw proberen booten, maar geen post en geen beeld..

Ofwel is mijn mem incompatible (staat nochtans op de QVL van Asus) en zit in slot B2 (1x16GB), maar ik verdenk eerder de R9 280 3G (hoewel die perfect werkt met de 200G processor)

Zucht.. Hadden ze nu maar X570's zonder die vervelende mini-fan, dan was ik voor dat platform gegaan.

Anyway, denk dat ik vandaag op zoek ga naar een PC speaker om te zien of ik iets hoor.
En heb je het test rapport ontvangen?

Vriend van mij had hetzelfde issue maar dan met een Core i9 processor en Azerty gaf ook hier aan geen issues te hebben, terwijl bij thuis komst direct het lampje CPU weer branden zonder wat aangepast te hebben.

Dus hun test rapport vertrouw ik niet zo erg meer.

Eventueel kan je het opnieuw laten testen door een PC boer. Als die het ook niet kan fixen, weet je voldoende.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ScSi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:09:

1 module stop je in 1e grijze bankje vanaf CPU(oja, dat is B2)

Gebruik je met de 200GE ook de R9 GPU, en welke voeding gebruik je ?

[Voor 5% gewijzigd door Hackus op 20-11-2019 10:30]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ScSi
Voeding is een nieuwe seasonic gx-750. De R9 wordt ook gebruikt met de 200g, enkel de cpu is verschillend.

Testrapport niet ontvangen, maar ze zeggen dat de combinatie gewoon boot (verwoord) veel ander rapport kan ik niet verwachten lijkt me..

• TRKninetyone
Heb je de setup al getest met een moderne GPU?
Als je in de nabijheid van Utrecht woont mag je het wel even proberen met mijn GPU?

Mocht je trouwens nog niet gefixeerd zijn op een enkele videokaart, probeer deze website dan eens:

https://www.gpucheck.com/...-vs-?lang=en&currency=usd

[Voor 49% gewijzigd door TRKninetyone op 21-11-2019 09:36]

• ScSi
@TRKninetyone Ik ga volgende week langs bij een kennis om eens met een ander moederbord de CPU te kunnen testen. Andere GPU misschien ook.

Videokaart ligt nog open inderdaad, neig momenteel naar een 5700 nonXT, maar alles kan nog.

• ScSi
Na veel priegelen en dingen uitproberen heb ik eindelijk een systeem dat boot, maar nog steeds niet 100% is.

Cruciaal bleek het speakertje (welke je op het mobo aansluit), om te horen welke foutcode het moederbord geeft. Heb het eerst nog moeten solderen, alvorens ik het kon gebruiken.. :F Gelukkig meteen juist gedaan, zo hoorde ik meteen biepjes.

Wat bleek nu: met de 200G bootte het systeem perfect (met 16GB in gelijk welk slot)
Met de Ryzen 5 3600 wil hij booten als de sticks in A1 en/of A2 zitten (de 2 rechste bankjes), maar van zodra 1 stick in B1 of B2 gaat (de 2 linkse), krijg ik de fout-toon 'No memory detected'. Maar eer je dat dus getroubleshoot hebt, ben je aardig wat uren verder.

YouTube: DIMM_b2_error_Asus_X470 prime pro

Als ze beide in de rechtse bankjes zitten, werkt het dus perfect..

Asus zegt nochtans dat de aanbevolen combo B2 in combinatie met A2 is.

Zal maandag opnieuw eens contact opnemen met de leverancier, om te zien wat ik nu moet doen. Nieuw moederbord, of nieuw geheugen.. Ze hadden het nochtans ook getest, maar vermoedelijk dus in de rechste bankjes..

Iedereen alvast bedankt om mee te denken!!

[Voor 6% gewijzigd door ScSi op 23-11-2019 17:21]

• ScSi
Na verdere testen, lijkt het issue toch echt de Ryzen 5 3600 te zijn. Met de oude 200G kan ik beide ram sticks in alle mogelijke combinaties in de slots steken, dit werkt altijd.

Met de 3600 enkel in A1 en A2, nooit als hij in B1 of B2 zit. Lijkt me dus dat de memory controller niet goed werkt. Er zijn géén pinnetjes verbogen en er staat niet te veel druk op de CPU.

Maandag naar Azerty bellen dus voor een RMA van de CPU - keep you posted :+
Het avontuur met het rode kamp is met een valse noot gestart alvast.

[Voor 7% gewijzigd door ScSi op 24-11-2019 08:19]

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:51
Heb je hier nog een update van? Ik zit zelf ook met mijn eerste AMD build en ook alleen maar niet echt verklaarbare problemen.

• ScSi
Producten zijn net ontvangen door Azerty, maar ik denk (hoop) dat ze tot dezelfde conclusie zullen komen (CPU is niet goed)

Houd je verder op de hoogte van de vorderingen. Maar een mobo-speaker kan ik iedereen aanraden die geen diagnostic leds heeft.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 19:29
ik hou dit ook in de gaten
kan je een game spelen op je computer?
zonder crashen?

want als je dat kan is je cpu niet kapot..
niet te snel aannames maken..

plus RTFM je boekjes die je bij je moederbord krijgt.
je hebt je ram gewoon niet goed aangesloten..

want er staat in dat het zo moet, je kan geluk hebben anders, maar volg eerst je handleiding ..

[Voor 38% gewijzigd door R.G op 03-12-2019 22:36]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:22
R.G schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:35:
ik hou dit ook in de gaten
kan je een game spelen op je computer?
zonder crashen?

want als je dat kan is je cpu niet kapot..
niet te snel aannames maken..
Dat je een game kan spelen zegt ook vrij weinig.

Ik herinner mij nog toen een kennis een i5 6500 kocht en alles werkte perfect, tenzij hij iets startte wat een all core boost veroorzaakte en toen viel de PC vrolijk uit, we waren meerdere dagen bezig met uit te vissen wat het was, alles stond op de lijst wat defect kon zijn met de CPU onderdaan.

Het was de CPU, hij ging naar een PC boer en mocht daar zijn 6500 testen en dat veroorzaakte diezelfde issues, computers zijn gewoon vage dingen en hoewel in 99% van de gevallen je makkelijk een eventuele probleem kan aanwijzen, soms val je onder dat ene procent en is het totaal iets anders.

het lag niet aan de koeling

Defecte CPU lijkt mij ook stug, maar niet onmogelijk.

• tijmenamsing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 21:06
Ik heb gisteren ook dit bord met een Ryzen 3600x geïnstalleerd en loop tegen ongeveer hetzelfde aan. Systeem lijkt te starten maar geen beeld en geen usb connectors die het doen. Heb helaas geen speaker om mee te testen of een cpu om mijn de BIOS te updaten. Ik heb van te voren explicit gezocht naar een x470 board die 3rd gen Ryzen zou ondersteunen. Op de doos staat ook dat hij hier klaar voor zou moeten zijn.

Heb ook geprobeerd de ram sticks in A1 en A2 te stoppen, zonder succes. Ben erg benieuwd naar de reactie van Azerty. Hoe lang duurt dat denk je?

Verder heb ik:
- Nvidia gtx 1060 6gb
- CoolerMaster Real Power M520 (beetje oud maar werkte zonder problemen met oude mobo en cpu)
- Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16

[Voor 13% gewijzigd door tijmenamsing op 04-12-2019 08:07. Reden: specs]

• E65
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-01-2020

E65

Aka Thunderstorm65

tijmenamsing schreef op woensdag 4 december 2019 @ 07:49:
Ik heb van te voren explicit gezocht naar een x470 board die 3rd gen Ryzen zou ondersteunen. Op de doos staat ook dat hij hier klaar voor zou moeten zijn.
Ja hoor, vanaf bios versie 4804.
Het feit dat er op de doos staat dat hij Ryzen 3*** ready is zegt dat de processor past en dat het met een bios update in de toekomst gaat werken.
Niet dat de juiste bios al op het bord staat.

Doet graag mooie dingen met geluid

• ScSi
Ik heb gisteren ook dit bord met een Ryzen 3600x geïnstalleerd en loop tegen ongeveer hetzelfde aan. Systeem lijkt te starten maar geen beeld en geen usb connectors die het doen. Heb helaas geen speaker om mee te testen of een cpu om mijn de BIOS te updaten. Ik heb van te voren explicit gezocht naar een x470 board die 3rd gen Ryzen zou ondersteunen. Op de doos staat ook dat hij hier klaar voor zou moeten zijn.

Heb ook geprobeerd de ram sticks in A1 en A2 te stoppen, zonder succes. Ben erg benieuwd naar de reactie van Azerty. Hoe lang duurt dat denk je?

Verder heb ik:
- Nvidia gtx 1060 6gb
- CoolerMaster Real Power M520 (beetje oud maar werkte zonder problemen met oude mobo en cpu)
Je kan bij AMD een Loan kit bekomen, ze sturen dan een 200G op die je kan gebruiken om te flashen. Of een lokale pc-boer wil het voor een tientje ook wel doen. Die sticker zat er bij mij ook op, maar toch was het BIOS niet up-to-date.

Eventueel kan je daar ook een speakertje halen, dan weet je het zeker.
Succes ermee, ik hou jullie allemaal op de hoogte.

• ScSi

Verder heb ik:
- Nvidia gtx 1060 6gb
Er is sinds 25/11 ook een nieuwe BIOS uit voor dit bord, misschien sowieso deze eens flashen?

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 19:29
Heb je ook last van als je de pc uitdoet via windows shutdown, dat je pc aan blijft?? Cicrca 10min?

• tijmenamsing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 21:06
Ik heb de AMD Athlon 200GE (dezelfde als die je krijgt met de AMD bootkit) gekocht en geïnstalleerd. Ik zie helaas geen verschil tov de Ryzen 3600x.. Dus geen display en geen toetsenbord/muis.

Ik heb de HDMI kabel nu in de poort van het moederbord gedaan aangezien deze cpu dat zou moeten ondersteunen.

Ook heb ik geprobeerd ps/2 te gebruiken maar ook hiermee krijgt mijn muis geen stroom.

Ook heb ik een mobo speaker geïnstalleerd, maar ik hoor geen enkel geluid tijdens boot (ik heb geen andere kast om de speaker op te testen).

Heeft iemand nog raad of kan ik hem beter terugsturen?

• ScSi
R.G schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:14:
Heb je ook last van als je de pc uitdoet via windows shutdown, dat je pc aan blijft?? Cicrca 10min?
Dat had ik gisteren toevallig inderdaad.. Was heel vreemd (en doet zich niet altijd voor)

• ScSi
Update trouwens over de situatie. Het geheugen is oké, de cpu is ook oké.

Het is duidelijk het mobo welke een problemen heeft met ram slots B1 en B2. Ben nu in overleg met ASUS hoe we dit kunnen aanpakken..

• ScSi
ScSi schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 08:45:
Update trouwens over de situatie. Het geheugen is oké, de cpu is ook oké.

Het is duidelijk het mobo welke een problemen heeft met ram slots B1 en B2. Ben nu in overleg met ASUS hoe we dit kunnen aanpakken..
Issue lag uiteindelijk toch aan de CPU (want met een andere CPU op hetzelfde bord deden ram slots B1 en B2 het wél goed. CPU geswapped voor een nieuwe, en alles oké nu :-)

Nu nog een 5700 (XT) en de build is af.

Kudo's trouwens voor de RMA afhandeling van AMD. Tussen de feestdagen door was mijn RMA op 1 dag afgehandeld, de volgende dag had ik mijn nieuwe CPU in huis. Mag in deze tijden ook wel eens gezegd worden vind ik!

Anyway, go team RED nu 8)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee