Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb een arctis pro + gamedac, en ik speel eigenlijk alleen maar cod Blackout... Ik vindt het geluid van mijn headset goed maar ik lees overal dat het beter kan door de equalizer juist in stellen... Mijn vraag is weet iemand wat de juiste instellingen zijn voor cod Blackout? Bedankt alvast
@ericvoordenhout Geluid kun je niet in standaardinstellingen vatten, dat is a) per persoon verschillend (jij hoort waarschijnlijk wat anders dan ik) en b) ook per apparaat verschillend. Dat moet je gewoon op het gehoor doen. Je vind(t??) het toch al goed klinken? Speel dan gewoon een beetje met het de sliders tot je het echt vet vindt klinken. Anders lekker default laten.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
@ericvoordenhout Hebben ze daar geen forum voor die headset zelf? Effe google.
Want Astro heeft dat wel met hun headsets,en voor cod heb ne verschillende presets.
Weet niet hoe dat bij steelseries zit.
Want Astro heeft dat wel met hun headsets,en voor cod heb ne verschillende presets.
Weet niet hoe dat bij steelseries zit.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky