Beste Tweakers,
Ik ben een pc aan het samenstellen en daarvoor het ik het volgende moederbord en psu gekocht:
- Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI pricewatch: Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI
- Silverstone SFX Series SX700-LPT pricewatch: Silverstone SFX Series SX700-LPT
Op de moederbord zit er een atx/eps 12v 8 pins connector voor de cpu en op psu zit er ook hetzelfde aansluiting. Het is een volledig modulaire voeding, de meegeleverde kabels van de voeding passen niet op de atx/ eps 12v connector voor de cpu op de moederbord omdat deze anders zijn dan op het moederbord. Ik heb natuurlijk gezocht naar een eventuele oplossing maar heb tot op heden niks voor gevonden. Ik vind alleen maar verlengkabels.
Mijn vraag is heeft iemand een suggestie hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Alle input van harte welkom.
Ik ben een pc aan het samenstellen en daarvoor het ik het volgende moederbord en psu gekocht:
- Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI pricewatch: Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI
- Silverstone SFX Series SX700-LPT pricewatch: Silverstone SFX Series SX700-LPT
Op de moederbord zit er een atx/eps 12v 8 pins connector voor de cpu en op psu zit er ook hetzelfde aansluiting. Het is een volledig modulaire voeding, de meegeleverde kabels van de voeding passen niet op de atx/ eps 12v connector voor de cpu op de moederbord omdat deze anders zijn dan op het moederbord. Ik heb natuurlijk gezocht naar een eventuele oplossing maar heb tot op heden niks voor gevonden. Ik vind alleen maar verlengkabels.
Mijn vraag is heeft iemand een suggestie hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Alle input van harte welkom.