Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe gamen en soms wat After Effects (het simpelere 2D werk), Premiere (FullHD Montages) en wat Resolve (ook maar FullHD)
Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is dat ik in April Cyberpunk kan spelen op 1920x1080 en een framerate van rond de 40.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 300 en 400 euro het liefst.
Eventueel zou ik in April nog een nieuwe videokaart kunnen kopen...
Dit is mijn huidige PC (van 2012) de videokaart heb ik sinds 2016
Dit had ik in gedachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nog even naar een Intel (i5) gekeken, maar ik heb begrepen dat dat meer voor gaming is en AMD meer voor videobewerking etc...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe zuiniger hoe beter, maar vind het geen must.
Ga je overklokken?
Was niet mijn bedoeling, maar het schijnt wel makkelijk te zijn geloof ik
Wat verwacht je van ons?
Kan ik met deze build Cyberpunk op fullHD en 40 fps draaien? (volgens mij zijn de minimale eisen nog niet bekend, dus lastig te beantwoorden lijkt me). Ik twijfel nog tussen de AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed de Ryzen 5 3600 of kan ik misschien zelfs beter de AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed en dan meer geld overhouden voor een nieuwe voeding en/of videokaart gaan?
Af en toe gamen en soms wat After Effects (het simpelere 2D werk), Premiere (FullHD Montages) en wat Resolve (ook maar FullHD)
Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is dat ik in April Cyberpunk kan spelen op 1920x1080 en een framerate van rond de 40.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 300 en 400 euro het liefst.
Eventueel zou ik in April nog een nieuwe videokaart kunnen kopen...
Dit is mijn huidige PC (van 2012) de videokaart heb ik sinds 2016
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus P8Z68-V/GEN3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 2.0) | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R3 USB3.0 Titanium Grey | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 41,99 | € 83,98 |
| 1 | Voedingen | Seasonic M12II 520W | € 88,98 | € 88,98 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 659,96 | ||
Dit had ik in gedachten
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 75,- | € 75,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 363,- | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nog even naar een Intel (i5) gekeken, maar ik heb begrepen dat dat meer voor gaming is en AMD meer voor videobewerking etc...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe zuiniger hoe beter, maar vind het geen must.
Ga je overklokken?
Was niet mijn bedoeling, maar het schijnt wel makkelijk te zijn geloof ik
Wat verwacht je van ons?
Kan ik met deze build Cyberpunk op fullHD en 40 fps draaien? (volgens mij zijn de minimale eisen nog niet bekend, dus lastig te beantwoorden lijkt me). Ik twijfel nog tussen de AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed de Ryzen 5 3600 of kan ik misschien zelfs beter de AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed en dan meer geld overhouden voor een nieuwe voeding en/of videokaart gaan?