Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Mijn vraag
Past deze netwerk adapter pricewatch: Intel Wireless-AC 9260 (vPro) op mijn moederbord (ASRock B450M Pro4)?

Ik heb niet zolang geleden dit gekocht: pricewatch: TP-Link TL-WN722N v3 , alleen in praktijk tijdens games spelen (bijv. Overwatch) is "standaard ms" rond 35ms maar meedere keren per uur schiet eventjes naar 50-500ms en daarna weer terug. Ik wil graag een goede WiFi hebben als ik games speel. Router zit niet ver van mijn pc tafel, ongeveer 6 meter.

Nu overweeg ik deze te kopen: pricewatch: TP-Link AC600 Nano Wireless USB Adapter Archer T2U Nano maar ik zag eentje van Intel opeens vandaar de vraag.

PS. ik heb nog nooit met M2 aansluitingen gewerkt 8)7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gelezen dat sommige netwerkkaarten alleen voor laptop is dus vandaar de twijfel.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 14:31
Als het niet zo ver weg is. Kabeltje? Ben je van het gezeik af..

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 16:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Met alleen een kaartje ben je er niet. Je moet ook antennekabels hebben. En de m.2 sloten op je moederbord zijn waarschijnlijk geen E-key die je moet hebben voor een Wi-Fi kaart.

Die TP-link is trouwens wel traag. Bovendien wil je in de praktijk echt wel externe antennes hebben voor optimaal bereik.

pricewatch: Asus PCE-AC56

pricewatch: TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E

Is dat al te duur, kijk dan idd naar het trekken van een UTP kabel.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
nelizmastr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:49:
Met alleen een kaartje ben je er niet. Je moet ook antennekabels hebben. En de m.2 sloten op je moederbord zijn waarschijnlijk geen E-key die je moet hebben voor een Wi-Fi kaart.

Die TP-link is trouwens wel traag. Bovendien wil je in de praktijk echt wel externe antennes hebben voor optimaal bereik.

pricewatch: Asus PCE-AC56

pricewatch: TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E

Is dat al te duur, kijk dan idd naar het trekken van een UTP kabel.
Dank voor je reactie. Ik vind het idd aan de dure kant, maar ik speel gemiddeld 1u per dag overwatch dus ik kan wel mee leven. Ga ik verschil merken tussen de bovenstaande TP Links? (pricewatch: TP-Link TL-WN722N v3 vs pricewatch: TP-Link AC600 Nano Wireless USB Adapter Archer T2U Nano)

Ik heb ook geprobeerd met powerline maar zelfs dat hielp niet: internet valt vaak uit.

Als laatste optie kan ik idd via kabel laten lopen maar is mijn voorkeur niet. Ik zit bij tele2 met een 60MB ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 14:31
Ik gok dat het lood om oud ijzer is. Wat is er nou precies mis met een kabel? Dan weet je tenminste zeker dat het werkt. Dat het je voorkeur niet heeft, okee, maar waarom niet?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
Nat-Water schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:54:
Ik gok dat het lood om oud ijzer is. Wat is er nou precies mis met een kabel? Dan weet je tenminste zeker dat het werkt. Dat het je voorkeur niet heeft, okee, maar waarom niet?
Klopt en eerlijk gezegd game ik ook niet veel meer ivm familie verplichtingen. Soms speel ik gewoon Hearthstone en is 100ms ook prima :P

Is niet mijn top prioriteit maar zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
die schommelingen heb je met alle wifi hardware. het ligt namelijk niet aan de hardware en is inherent aan draadloze communicatie.
Pagina: 1