Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netgirl
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-07 12:29
Hoi,
Ik heb een vraag:
mijn laptop (ASUS) maakt telkens een map aan als ik een ander apparaat aansluit op mijn laptop (pc). Hij doet dit bijvoorbeeld bij het aansluiten van mijn e-reader, maar ook bij usb-sticks of SD-kaarten.
Nu heb ik ooit (ik dacht op mijn fototoestel) een map op een SD-card aangemaakt en nu lijkt het alsof de pc deze actie -telkens weer- overneemt. De omschrijving is dus ook altijd de naam van die map die ik ooit een keer heb aangemaakt.
Snap iemand hoe dit kan en hoe ik deze actie ongedaan kan maken? :?
Hoor graag of dit verholpen kan worden.

Gr,
Ria

Beste antwoord (via netgirl op 07-11-2019 14:49)

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk per ongeluk die folder onder je gebruikersmappen/libraries toegevoegd.

Wat er dan gebeurd is dat telkens als windows die folder niet terug ziet, maar wel de driveletter (D:\ bijvoorbeeld), welke externe drive dat dan ook is, die folder weer aanmaakt.

Een duidelijk uitleg & hoe het op te lossen vind je hier:
https://www.sevenforums.c...usb-device-connected.html

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk per ongeluk die folder onder je gebruikersmappen/libraries toegevoegd.

Wat er dan gebeurd is dat telkens als windows die folder niet terug ziet, maar wel de driveletter (D:\ bijvoorbeeld), welke externe drive dat dan ook is, die folder weer aanmaakt.

Een duidelijk uitleg & hoe het op te lossen vind je hier:
https://www.sevenforums.c...usb-device-connected.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netgirl
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-07 12:29
Ha, ik denk dat het gelukt is. Bedankt voor deze oplossing!

Ik heb de -automatisch- aangemaakte map op D: (usb-stick) verwijderd en geplakt in de bibliotheek. Daarna heb ik heb die map weer uit de bibliotheek verwijderd. Tussendoor de usb-stick verwijderd en weer opnieuw aangesloten en er wordt géén map meer aangemaakt. :)