Ik heb in mijn PC een ander moederbord gezet. Nadat ik een melding I/O conflict op 2F8 kreeg heb ik het modem eruit gegooid. Dit verwijderen had tot gevolg dat de PC wel doorliep. Alleen krijg ik nu de melding dat ik geen serieele muis geinstalleerd heb, en dat heb ik wel. Op com1 heb ik een serieele muis aangesloten. In de bios heb ik voor alle zekerheid de PS2 muis mogelijkheid ge-disabled. Kan die niet meer in de weg zetten. Maar ook dat hielp niet. Ik heb het
snoertje van de muis gecontrleerd en de verbinding van de poort op de achterkant van de PC met het moederbord maar dat zit allemaal goed en vast. Wie oh wie heeft een soortgelijk probleem wel eens bij de hand gehad en helpt mij verder. Oh ja ik heb ook al een poging gewaagd windows opnieuw te instaleren maar dat werkt ook niet.
Help !!
snoertje van de muis gecontrleerd en de verbinding van de poort op de achterkant van de PC met het moederbord maar dat zit allemaal goed en vast. Wie oh wie heeft een soortgelijk probleem wel eens bij de hand gehad en helpt mij verder. Oh ja ik heb ook al een poging gewaagd windows opnieuw te instaleren maar dat werkt ook niet.
Help !!