Moet in theorie mogelijk zijn, maar ik denk dat een programma als Symantec antivirus enterprise edition een stuk makkelijker is.
www.symantec.com
www.symantec.com
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
www.sophos.com
Zit een tool bij om computers opdracht te geven zichzelf te scannen. Ook centraal installeren en updaten kan.
Zit een tool bij om computers opdracht te geven zichzelf te scannen. Ook centraal installeren en updaten kan.
Er bestaat ( naast de netwerk variant van Sophos en velen andere professonele netwerk scanners) zelfs een Internet Virus scanner. Downloaden ActiveX plug-in (ondertekend met certificaat van Trend Micro, dus betrouwbaar) en draaien maar die virus scanner. Altijd up-to-date , gratis, en geen resident geladen virus scanner. Ideaal.
Zie http://housecall.antivirus.com/
Registreren is niet eens nodig!
Gebruik ik regelmatig. (Het mag wel duidelijk zijn dat ik nooit attachments open die ik niet ken, niet vertrouw of *.com, *.exe, *.vbs etc. Juist niet van famile en vrienden waar je op de adressenlijst staat.
Greetz Terminator@NL, and beware of attachments.
Zie http://housecall.antivirus.com/
Registreren is niet eens nodig!
Gebruik ik regelmatig. (Het mag wel duidelijk zijn dat ik nooit attachments open die ik niet ken, niet vertrouw of *.com, *.exe, *.vbs etc. Juist niet van famile en vrienden waar je op de adressenlijst staat.
Greetz Terminator@NL, and beware of attachments.
kan het ook gewoon met macafee gewoon?
moet ik dan watr bijzonders instelen?
btw ik heb geen eigen mailserver etc maar gewoon zodat alle computers zeg maar netwerk beveiligd zijn op mijn moeders werk hebben ze dat ook volgens mij ( denk ik weet ik niet zeker )
moet ik dan watr bijzonders instelen?
btw ik heb geen eigen mailserver etc maar gewoon zodat alle computers zeg maar netwerk beveiligd zijn op mijn moeders werk hebben ze dat ook volgens mij ( denk ik weet ik niet zeker )
Vaak kun je al in je antivirus software aangeven of ook netwerkschijven gescand kunnen worden.
Betekent alleen wel dat je ook je system volumes geshared hebt staan in zo'n geval.
Uiteraard zitten daar weer andere beveiligingsrisico's aan vast.
Betekent alleen wel dat je ook je system volumes geshared hebt staan in zo'n geval.
Uiteraard zitten daar weer andere beveiligingsrisico's aan vast.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
We zijn nu wel een paar jaar verder maar ik kwam tijdens mijn speurtocht deze vraag tegen, dezelfde als waar ik nu mee zit:
Ik heb 1 fileserver en enkele 'clients' die redelijk retetraag zijn. Nu wil ik eigenlijk op die clients zo weinig mogelijk applicaties in het geheugen gooien om de snelheid er nog een _beetje_ in te houden. Mijn idee is dan: laat een virusscanner vanaf de fileserver een 'oogje in het zeil houden'.
Is dat mogelijk? Zijn er antivirusprogramma's die vanaf een server kunnen werken met een of andere lightclientversion oid?
Ik heb 1 fileserver en enkele 'clients' die redelijk retetraag zijn. Nu wil ik eigenlijk op die clients zo weinig mogelijk applicaties in het geheugen gooien om de snelheid er nog een _beetje_ in te houden. Mijn idee is dan: laat een virusscanner vanaf de fileserver een 'oogje in het zeil houden'.
Is dat mogelijk? Zijn er antivirusprogramma's die vanaf een server kunnen werken met een of andere lightclientversion oid?
mcafee heeft een ThinClient versie (nee die is niet voor op terminal serversVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 13:28:
We zijn nu wel een paar jaar verder maar ik kwam tijdens mijn speurtocht deze vraag tegen, dezelfde als waar ik nu mee zit:
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1