Ik heb een probleem met de accu van mijn laptop. Op een een of andere manier wordt het batterijpercentage niet juist weergegeven. Hij gaat relatief snel leeg tussen de 100% en 0%, maar op de 0% gaat hij nog zo'n 1.5 - 2 uur mee. Als ik hem afsluit een weer opstart zegt hij dus ook dat de accu critically low is en het lampje van de accu kleurt ook oranje. Ik vind dit vreemd, want de accuduur is wat je kunt verwachten van een laptop van deze leeftijd, maar hij is op deze manier niet te vertrouwen. Je weet nooit wanneer hij gaat uitvallen, omdat deze lang op 0% blijft staan.
Specificaties:
Dell Latitude E6530
256GB SSD
HDD caddy met 500gb hdd
Originele DELL 9-cell accu
I7-3630QM
16gb DDR3
NVS5200M
Heb al veel geprobeerd. Drivers verwijderen/updaten, bios updaten, nieuwe installatie van windows, batterij calibratie, maar niks blijkt te helpen. Het vreemde is dat de accuduur normaal is, maar hij door gaat na de 0%, dus iets in het percentage wat de laptop weergeeft is niet goed. Ik hoop dat iemand een idee heeft wat hier gaande is. Een nieuwe accu ga ik niet aan beginnen.
Specificaties:
Dell Latitude E6530
256GB SSD
HDD caddy met 500gb hdd
Originele DELL 9-cell accu
I7-3630QM
16gb DDR3
NVS5200M
Heb al veel geprobeerd. Drivers verwijderen/updaten, bios updaten, nieuwe installatie van windows, batterij calibratie, maar niks blijkt te helpen. Het vreemde is dat de accuduur normaal is, maar hij door gaat na de 0%, dus iets in het percentage wat de laptop weergeeft is niet goed. Ik hoop dat iemand een idee heeft wat hier gaande is. Een nieuwe accu ga ik niet aan beginnen.