Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Shanling M0 vindt bluetooth earphones Jabra niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Nbongers88
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 13-11 13:10
Vanmorgen heb ik m'n Shanling M0 terug gezet naar de fabrieksinstellingen, omdat hij niet goed werkte. Daarna geprobeerd weer te verbinden via bluetooth met Jabra Active 65t earphones, maar als ik zoek vindt hij deze niet meer. Eerder nooit problemen mee gehad.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en hoe ik dit op kan lossen? (telefoon kan ik wel met earphones verbinden)

Alvast bedankt!

Nbongers88 wijzigde deze reactie 06-11-2019 19:24 (6%)

Alle reacties

• ezra070
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07-12 12:02
Hij staat ook niet meer in je overzicht, je Jabra Active.
Ik neem aan van niet, je hebt het terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar ik vraag het voor de zekerheid.

Heb dit ooit gehad met een paar QCY oordopjes die verbonden waren met mijn M0.
Dit heb ik opgelost door deze dopjes te verwijderen op mijn M0 en vervolgens weer toe te voegen.

Anders firmware updaten/opnieuw er op gooien?

• Nbongers88
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 13-11 13:10
Het lag toch aan de Jabra Active. Na vaak proberen lukte het om ze te pairen.

Bedankt voor je reactie!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True