Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 10:18
Ik zoek een?
RTX 2080 Super.

Wat is je budget?
Als 't effe kan met korting / in de actie, zie onder voor toelichting

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zeker - Specifiek de Gaming Trio van MSI.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil 'm gaan installeren op een i5 8600K, met 16GB geheugen, 3 SSD's, 1 HDD, een 650W voeding (een BeQuiet 11, weet nog niet zeker, moet die ook nog upgraden) en een ASrock Extreme 4 Mobo. Scherm is een Dell Ultrasharp 24" @ 2560*1440 | 165Hz.

Ik sta op het punt om dit beestje te bestellen, maar ik dacht 'aankoopadvies' kan natuurlijk ook gaan over het moment van kopen. Ik hoorde laatst dat Black Friday later deze maand is, en weet uit ervaring dat Amerika insane deals heeft dan; alleen... in NL in mijn ervaring not so much, maar de afgelopen jaren heb ik daar niet specifiek naar gekeken. Wat zeggen jullie, nu bestellen, want deze GPU's zullen toch niet afgeprijsd worden, of toch effe wachten?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:12
Helaas hebben we geen glazen bol.. maar blijft giswerk, kijk even in de Black Friday topics van de afgelopen jaren.

Meestal hebben veel winkels een select aantal producten in de aanbieding en blijken ze relatief niet eens zo heel goedkoop.
Daarnaast moet je een beetje mazzel hebben, ik heb vorig jaar bij Mycom een 2080 gekocht met BF korting, scheelde me best wel, maar dat was ook de enige interessante volgens mij (en mycom doet het niet meer zeg maar). Uiteindelijk geen zak opgeleverd want ik zou BFV erbij krijgen, maar die heb ik zelf kunnen kopen alsnog. Maar dat ff terzijde 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 10:18
Ja, precies, ik heb ook de indruk dat het altijd nét niet is... Er zit volgens mij geen rotte knoop marge op dat soort producten wat zou verklaren waarom ik bijna nooit echt rendabele acties zie.

Edit: heeft er uberhaupt ooit iemand high-end GPU's in de actie gezien?

[ Voor 16% gewijzigd door Mday op 07-11-2019 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

Ja, ik. Ik heb een normale RTX2080 Gaming Trio gekocht vorig jaar met CyberMonday bij Azerty. Deze kaart kostte toen overal €875+ en heb toen 825 euro betaald. Dit was echt een CyberMonday aktie.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
Heb ff gekeken, mijn rtx 2080 duke oC bij mycom op Black Friday van 875 voor 770.. dus dat was best interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:39
Ik denk trouwens dat je de pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio bedoelt, de ''2080 Super Gaming Trio'' is er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
itsbart schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:40:
Ik denk trouwens dat je de pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio bedoelt, de ''2080 Super Gaming Trio'' is er niet meer.
Die super was er vorig jaar überhaupt nog niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:39
Klopt! Maar ik denk dat als de 2080 vorig jaar een sale had, de 2080 super ook vast een sale zal hebben, hoeveel is nog afwachten :)

[ Voor 136% gewijzigd door itsbart op 07-11-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:50
Omdat Black Friday toch binnenkort is, zou ik even wachten. Ik heb namelijk vorig jaar een nieuwe telefoon met abonnement voor een zeer leuke prijs gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
Kijk eens op mindfactory.de zeer scherpe prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, dit is geen heel topic waard natuurlijk, niemand kan de toekomst voorspellen. Houd de Black Friday topics in de gaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Microkid op 08-11-2019 06:32 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.