Nieuwe Cpu en moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views

Vraag

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-01 12:09
Hallo mijn moederbord is kapot gegaan

Componenten die ik nog heb:
MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC
I7 3770
En een 550 watt voeding
Ssd 240gb en 1tb hardeschijf
DDR3 1600 12gb

Opzoek naar nieuwe moederbord en cpu en kast waar alles in past de huidige behuizing is te klein voor de video kaart budget: 200-350 euro

Amd/intel maakt me niet veel uit maar prijs/kwaliteit verhouding wel

Wat wil ik met de Pc:
Minmaal 60 fps
Met de huidige i7 3770 en de rx570 kon ik rainbow six op high en call of duty modern warfare op medium spelen dat wil ik met de nieuwe pc ook minstens kunnen

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.