Verstandig om te wachten tot black friday/kerst voor deals?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.700 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hahalolgl
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-11-2022
Hallo hallo,

Ik zit al een tijdje erover na te denken om een Switch te kopen. Nu is het alleen al weer november en vraag ik mij af of het beter is om te wachten tot black friday, of zelfs tot kerst om een Switch te kopen. Of er nu een aanschaffen?

Beste antwoord (via hahalolgl op 06-11-2019 16:20)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:23
We hebben geen glazen bol, maar vorig jaar bood Nintendo een bundel aan van een Switch + Mario Kart voor de prijs van de console tijdens de kerstperiode (€299~329 afhankelijk van de winkel). Verwacht geen extreme kortingen :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:56
Tja. Goeie vraag. We kunnen de toekomst niet voorspellen of er een deal komt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@hahalolgl Ja. Zou eerst wel kijken wat de prijs is van vandaag en vorige maand, enz en dat vergelijken met de prijs die straks op 'Black Friday / Cyber Monday' is.

Ze willen weleens de prijs verhogen en dan zogenaamd korting geven terwijl de prijs gewoon hetzelfde is als vóór de korting.

[ Voor 11% gewijzigd door Ivysaur op 06-11-2019 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Gezien de prijshistorie (zie: pricewatch: Nintendo Switch Zwart) kan het ietsje schelen. Maar dat is echt te verwaarlozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Als je sowieso kunt wachten tot die periode, waarom dan het risico lopen om hem nu te kopen? De kans is aanwezig dat er acties komen. Maar eerlijk gezegd is Nintendo in de regel vrij conservatief, dus zekerheid ga je zeker niet krijgen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:23
We hebben geen glazen bol, maar vorig jaar bood Nintendo een bundel aan van een Switch + Mario Kart voor de prijs van de console tijdens de kerstperiode (€299~329 afhankelijk van de winkel). Verwacht geen extreme kortingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Die paar weken maakt ook niet meer uit, lekker wachten en misschien bespaar je iets. Zo niet, dan maakt die drie weken ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hahalolgl
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-11-2022
Heel erg bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik er toch maar één haal en gewoon geen tv kijk rondt de kerst, dan zie ik ook geen potentionele aanbiedingen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Tja, dit is geen heel topic waard natuurlijk, niemand kan de toekomst voorspellen. Houd de Black Friday topics in de gaten of Console Budget Gaming topic .

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.