Zoeken op artikelcode werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoDimo
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Voorheen kon ik nog zoeken op bijvoorbeeld 06019H3002. Ik kreeg dan direct het product. Nu kan dat niet meer. Is er iets gewijzigd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoDimo
  • Nu online
Ik zie al wat het is. Er is een aantal producten die "unsorted" waren van de site verdwenen. Deze bijvoorbeeld: pricewatch unsorted: Bosch GDR 12V-110 accu-draaislagmoeraanzetter (Bosch artikelnummer 06019E0003)

Komen ze weer terug? Want het was wel handig en bruikbaar middels de zoekfunctie.

[ Voor 8% gewijzigd door TimoDimo op 06-11-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@TimoDimo We hebben momenteel problemen met de database achter Pricewatch Unsorted, onze devvers zijn er hard mee bezig, maar het blijkt een moeilijk probleem om te tackelen. We hopen weer zo snel mogelijk Unsorted weer beschikbaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoDimo
  • Nu online
Glaanie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:50:
@TimoDimo We hebben momenteel problemen met de database achter Pricewatch Unsorted, onze devvers zijn er hard mee bezig, maar het blijkt een moeilijk probleem om te tackelen. We hopen weer zo snel mogelijk Unsorted weer beschikbaar te hebben.
Nog niet gelukt zie ik? Het artikel in mijn vorige post staat er weer op maar de zoekfunctie ernaar werkt nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@TimoDimo Nope, een deel lijkt te werken (zoals producten die weer zichtbaar zijn en onze interne search), maar er zijn nog steeds flinke problemen. Iedereen die er wat mee kan, is er druk doende mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoDimo
  • Nu online
Veel succes dan! Ik waardeer het als je even laat weten wanneer het gefikst is hier.
Pagina: 1