Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:51
Goedemiddag!

Ik ben op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon. Ik ben verhuisd naar een klein appartement in de stad en heb daardoor mijn desktop moeten opgeven en ben onderworpen aan het gebruik van een laptop. In deze situatie ervaar ik de kabel van de hoofdtelefoon als vervelend, want deze blijft vaker hangen aan allerlei zaken.

Ik heb kortstondig gebruik gemaakt van de pricewatch: Jabra Move Wireless (Zwart). De recensies zijn lyrisch, alleen de geluidskwaliteit is belabberd. Helaas ben ik nu wel verwend met het gemak van Bluetooth en wil ik graag een kwalitatief hoogwaardigere set.

Ik zal de hoofdtelefoon voornamelijk binnenshuis gebruiken en sporadisch op het werk. Ik hoef geen ANC. Ik luister hoofdzakelijk klassiek en indie rock/pop.

Wat is je budget?
Rond de €200-300

Wat heb je zelf al gevonden?
1. De logische keuzes zijn uiteraard: de pricewatch: Sony WH-1000XM3 (Zwart) en de pricewatch: Bose QuietComfort 35 II (Zwart). Ik heb het idee dat ik bij deze sets echter grof betaal voor de ANC.

2. De pricewatch: Audio-Technica ATH-M50xBT (Zwart) schijnt (bedraad) een klassieker te zijn met goede geluidskwaliteit, echter geen idee of dit werkelijk zo is.

3. De pricewatch: Sennheiser Momentum Wireless (Zwart) zijn momenteel voor €200 verkrijgbaar bij Bol.com. Schijnbaar goede geluidskwaliteit, alleen er is volgens mij inmiddels al een nieuwe versie van uit? ANC is bij deze versie niet uit te zetten.

Dus de kern van de vraag: heeft iemand een suggestie voor een bluetooth hoofdtelefoon met kwalitatief hoogwaardig geluid (het liefst zonder ANC)?

[ Voor 9% gewijzigd door Belecthor op 06-11-2019 15:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:35
van de m50x (non BT versie) kan ik zeggen dan het een meer dan confortabele koptelefoon is met een heel straks geluidsbeeld.

Nou is niet iedereen hetzelfde en prefereerd de een meer bas dan de ander bijv. dus persoonlijke voorkeur speelt natuurlijk wel mee. Lang niet idereen houdt van zo'n vlakke responce
zie ook de revieuw op rtings

zie ook hun vergelijking van BT headphones en hun sterke punten.

[ Voor 15% gewijzigd door s0ulmaster op 06-11-2019 15:00 ]

tijd voor wat klusjes!