Wat ga je met je laptop doen?
Gamen (ik speel alleen Diablo 3 en ga uiteindelijk Diablo 4 spelen. Misschien nog andere soort gelijke games in de toekomst)
Wat is je budget?
Max 2,000 euro
Ik zou iets over mijn budget kunnen gaan als het echt toegevoegde waarde zal hebben
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop ga ik thuis gebruiken. Dus accuduur etc maakt mij allemaal niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil een leuke gaming ervaring hebben maar heb slechte ervaring met gaming laptops.
Ik heb mooie dunne laptops gehad die super warm worden en enorm veel lawaai maakt
Ik heb een dikke MSI laptop gehad die wat koeler werkt dan andere gaming laptops maar alsnog veel lawaai maakt.
Ik snap dat een i7 CPU en een GTX / RTX kaart geluiden maakt voor performance maar ik wil hier toch een oplossing voor.
Ik wil een gaming laptop die niet te warm word en weinig tot amper geluid maakt...maar is dit uberhaupt mogelijk?
Ik zat aan Google Stadia te denken maar die ondersteunen geen Blizzard games
Ik zat ook te denken aan een externe GPU (klein pc kastje). Maar heb geen kennis of ervaring gehad met externe componenten
Mijn eisen:
-17inch (dunne bezels!)
-1920x1080
-16gb RAM
-SSD 256gb is voldoende
-Verlicht toetsenbord
-Dun
-RTX 2060 zou voldoende zijn denk ik?
-i7 of i5 (alleen als de i5 minder geluid/hitte maakt)
Is wat ik vraag onmogelijk?
Not: Ik heb geen haast met kopen. Mocht er vernieuwende tech uitkomen over een half jaar, kan ik ook wachten.
Gamen (ik speel alleen Diablo 3 en ga uiteindelijk Diablo 4 spelen. Misschien nog andere soort gelijke games in de toekomst)
Wat is je budget?
Max 2,000 euro
Ik zou iets over mijn budget kunnen gaan als het echt toegevoegde waarde zal hebben
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop ga ik thuis gebruiken. Dus accuduur etc maakt mij allemaal niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil een leuke gaming ervaring hebben maar heb slechte ervaring met gaming laptops.
Ik heb mooie dunne laptops gehad die super warm worden en enorm veel lawaai maakt
Ik heb een dikke MSI laptop gehad die wat koeler werkt dan andere gaming laptops maar alsnog veel lawaai maakt.
Ik snap dat een i7 CPU en een GTX / RTX kaart geluiden maakt voor performance maar ik wil hier toch een oplossing voor.
Ik wil een gaming laptop die niet te warm word en weinig tot amper geluid maakt...maar is dit uberhaupt mogelijk?
Ik zat aan Google Stadia te denken maar die ondersteunen geen Blizzard games
Ik zat ook te denken aan een externe GPU (klein pc kastje). Maar heb geen kennis of ervaring gehad met externe componenten
Mijn eisen:
-17inch (dunne bezels!)
-1920x1080
-16gb RAM
-SSD 256gb is voldoende
-Verlicht toetsenbord
-Dun
-RTX 2060 zou voldoende zijn denk ik?
-i7 of i5 (alleen als de i5 minder geluid/hitte maakt)
Is wat ik vraag onmogelijk?
Not: Ik heb geen haast met kopen. Mocht er vernieuwende tech uitkomen over een half jaar, kan ik ook wachten.