Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528050

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een betaalbare smartwatch (max. 200,- euro) met Android waarin een SIM kaart kan. Daarnaast dient het apparaat te voorzien zijn van GPS en een hartslagmeter.

Een redelijk recente Android versie zou zeer wenselijk zijn aangezien ik van plan ben hier een eigen app voor te ontwikkelen.

Heb al veel gezocht op internet maar de bovenstaande combinatie kan ik eigenlijk niet zo goed vinden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 528050 dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.

Verder als ik het goed begrijp zoek je dus een smartwatch met Android? Of eentje met Android Wear (Wear OS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@rens-br ik heb geen idee wat je bedoeld met AND naar ATT.

Inderdaad een Smartwatch met Android of Android Wear, met de genoemde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wat zegt de Pricewatch? Welke horloges heb je gevonden die bijna aan je specs voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 528050 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:19:
@rens-br ik heb geen idee wat je bedoeld met AND naar ATT.
offtopic:
Dat zijn afkortingen naar forumdelen. AND = Android hoek, ATT = Aankoopadvies Tablets en Telefoons.
Inderdaad een Smartwatch met Android of Android Wear, met de genoemde specs.
Maar Android en Android Wear zijn niet hetzelfde besturingssysteem en apps ervoor ontwikkelen gaat dus in beide gevallen ook anders.

Maar goed. Zou je ook nog willen toevoegen wat je zelf al gevonden hebt (bijvoorbeeld aan de hand van de Pricewatch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23
Android wordt zover ik kan vinden niet gebruikt op horloges.
Google heeft wel WearOS. Maar de meeste fabrikanten gebruiken hun eigen OS. Zo heeft LG WebOS en Samsung gebruikt Tizen.
De LTE versies van deze horloges zijn in Nederland bijna niet te koop. Er staan dan ook maar 1 in de pricewatch. En dat is een Samsung met Tizen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@RocketKoen Dank je voor je antwoord. Ik ga verder zoeken, dacht dat er wellicht iemand ervaring had met een dergelijk device
Pagina: 1