Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Asus V7700 DeLuxe heb ik de laatste tijd erg veel last van texturefouten in Unreal en Unreal mission pack (Return to Na Pali). Bijvoorbeeld een plafond dat helemaal bont gespikkeld is.
Ik weet zeker dat toen ik de kaart net had er geen texture fouten optraden.
Andere spellen (Unreal Tournament, Quake III, etc.) werken echter wel goed.
Iemand een idee ? Kaart stuk ? Of gewoon bugs in de spellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel jij Unreal in OpenGL of in Direct3D ?

Probeer anders eens een andere NVidia Detonator driver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb je hem iets te ver geclockt.. zou kunnen.... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Er zitten inderdaad een paar bugs in Unreal. Het is voor mij ook een zoektocht geweest om een goedwerkende versie te vinden.

Op de website www.oldunreal.com hebben ze een aantal patches beschikbaar die met verschillende grafische kaarten werken.
Ik zou hier eens kijken of er een versie voor jou bij zit.

Er is helaas geen versie die voor iedereen goed werkt. Het is dus een kwestie van uitproberen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel Unreal (en Na Pali) in Direct3D. OpenGL werkt met deze spellen op de V7700 TOTAAL NIET. Ik kan wel switchen van D3D naar OpenGL, wat daarna slecht loopt, maar als ik vervolgens afsluit en het spel opnieuw probeer op te starten krijg ik direct een application error. Er zit dan niets anders op dan de .ini files te verwijderen en opnieuw D3D te kiezen.
Erg jammer want juist OpenGL spellen (zoals Quake III) lopen super op de V7700.

Ik heb mijn kaart NIET overclockt.

Wel heb ik gemerkt dat je het in versie 2.26final nieuwe precaching (overgenomen uit UT) UIT moet laten, want dan zijn er enorm veel texturefouten. Maar zelfs met precaching uit komt het nog steeds voor en dat was vroeger (ook in 2.26final) niet zo.
Misschien dat het iets te maken heeft met de maxplayers setting. Die staat default laag (4 of zo). Omdat ik telkens bij het laden van een saved game de melding "server is already at capacity" kreeg heb ik die meermalen moeten verhogen, zodat die nu op 64 staat.

Ook andere drivers (Detonator 12.41) hielp niet. Die liepen nog slechter dan de Asus drivers (6.31c)