Computer sluit niet correct af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 22:29
Heb hier een tijdje geleden ook een post over gemaakt, toen is het even weggeweest maar nu is het probleem weer terug. Mijn computer sluit niet meer af en blijft vasthangen in het ''afsluiten'' scherm (ik moet dan ook de power button ingedrukt houden om hem af te sluiten, wat ik liever niet doe). Ik krijg nu geen kritieke waarschuwingen meer, wel nog de volgende:

''Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 10016 van bron DCOM niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.

Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.

De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:

toepassingsspecifiek
Lokaal
Starten
Windows.SecurityCenter.WscCloudBackupProvider
Niet beschikbaar
DESKTOP-OOC27SN
Gebruiker
S-1-5-21-892574514-524035811-2849313785-1001
LocalHost (via LRPC)
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar

De berichtbron is aanwezig, maar het bericht is niet gevonden in de berichttabel''

''Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 10016 van bron DCOM niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.

Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.

De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:

toepassingsspecifiek
Lokaal
Activeren
{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
NT AUTHORITY
LOCAL SERVICE
S-1-5-19
LocalHost (via LRPC)
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar

De berichtbron is aanwezig, maar het bericht is niet gevonden in de berichttabel
''

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De vorige keer waren het de HID-compilant drivers die ik moest uitschakelen, deze keer blijkbaar iets anders.