Ik heb mijn RX570 vervangen door een RX5700 videokaart. Met deze nieuwe videokaart krijgt bij het opstarten, mijn monitor geen signaal. Daardoor kan ik niet in mijn bios komen en kan ik ook niet een ander OS opstarten.
Dit vind ik toch wel vervelend.
Bij het vervangen van de videokaart heb ik letterlijk alleen de videokaart vervangen, en een extra voedingskabel op de kaart aangesloten. Verder heb ik dezelfde HDMI kabel gebruikt.
Mijn monitor, Dell SE2717H, heeft alleen een VGA en HDMI poort.
Mijn nieuwe videokaart, XFX Radeon RX5700 DD Ultra, heeft DP en HDMI poorten.
Met de oude videokaart heb ik paar instellingen in de bios aan te passen om het probleem op te oplossen. Bijv PCIE type aan te passen, van auto naar 2. En fast boot uitgezet. Maar dit leverde niets op.
Binnen Win10 heb ik wel gewoon beeld, onafhankelijk welke beeldfrequentie, 60, 75 of 80hz.
Heeft iemand raad om toch beeld tijdens POST te krijgen met mijn nieuwe videokaart?
(behalve dan mijn oude videokaart erin te steken
)
Dit vind ik toch wel vervelend.
Bij het vervangen van de videokaart heb ik letterlijk alleen de videokaart vervangen, en een extra voedingskabel op de kaart aangesloten. Verder heb ik dezelfde HDMI kabel gebruikt.
Mijn monitor, Dell SE2717H, heeft alleen een VGA en HDMI poort.
Mijn nieuwe videokaart, XFX Radeon RX5700 DD Ultra, heeft DP en HDMI poorten.
Met de oude videokaart heb ik paar instellingen in de bios aan te passen om het probleem op te oplossen. Bijv PCIE type aan te passen, van auto naar 2. En fast boot uitgezet. Maar dit leverde niets op.
Binnen Win10 heb ik wel gewoon beeld, onafhankelijk welke beeldfrequentie, 60, 75 of 80hz.
Heeft iemand raad om toch beeld tijdens POST te krijgen met mijn nieuwe videokaart?
(behalve dan mijn oude videokaart erin te steken