Hallo, ik merk dat mijn PC een stukje aan verouderen is.
Mijn huidige PC: 4,5 jaar oud (intensief gebruik)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben actief gamer, bijna alle spelen van a tot z, nu ook de nieuwe Red Dead Redemption (merk dat hij daar moeite mee heeft nu), naast gamen ben ik ook video editor en grafisch designer. de PC is dus niet alleen voor gamen. Gebruik een 144hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet dat voor mijn wensen en gebruik het een aardig prijs kaartje zal hebben, dus rond de 1500 zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wie weet zit er bij mijn oude PC nog iets, maar ben ook aan twijfelen of ik mijn oude PC nog heel hou, en die ga gebruiken voor renderen etc,
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat hier wat advies zal komen wat ik beste kan halen! of een upgrade of een compleet nieuwe PC, maar ik denk aangezien ik mijn PC 4,5 jaar intensief gebruikt heb dat het een nieuwe word.
Mijn huidige PC: 4,5 jaar oud (intensief gebruik)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-4790 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 36,49 | € 36,49 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart Window | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Optische drives | Samsung SH-224DB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Antec VPF Series 450W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 122,49 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben actief gamer, bijna alle spelen van a tot z, nu ook de nieuwe Red Dead Redemption (merk dat hij daar moeite mee heeft nu), naast gamen ben ik ook video editor en grafisch designer. de PC is dus niet alleen voor gamen. Gebruik een 144hz scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet dat voor mijn wensen en gebruik het een aardig prijs kaartje zal hebben, dus rond de 1500 zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wie weet zit er bij mijn oude PC nog iets, maar ben ook aan twijfelen of ik mijn oude PC nog heel hou, en die ga gebruiken voor renderen etc,
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat hier wat advies zal komen wat ik beste kan halen! of een upgrade of een compleet nieuwe PC, maar ik denk aangezien ik mijn PC 4,5 jaar intensief gebruikt heb dat het een nieuwe word.