Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphone1984
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-03-2022
Beste mensen,

Dochterlief wil graag een vlog camera aanschaffen, nu heb ik hier totaal geen kaas van gegeten.

Toevallig waren we net bij een mediawinkel en zagen we 2 modellen van het merk sony, namelijk de:

DSC-HX80
&
DSC-WX500 cybershot

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? of kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn?

Of heeft er iemand een goed alternatief voor een compact camera in de prijsklasse tot 300 euro?
Het liefst met een handgreep of handstatief? ik weet niet hoe dit exact benoemd word.

De camera zal gebruikt gaan worden om te vloggen.

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
iphone1984 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:38:
Beste mensen,

Dochterlief wil graag een vlog camera aanschaffen, nu heb ik hier totaal geen kaas van gegeten.

Toevallig waren we net bij een mediawinkel en zagen we 2 modellen van het merk sony, namelijk de:

DSC-HX80
&
DSC-WX500 cybershot

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? of kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn?

Of heeft er iemand een goed alternatief voor een compact camera in de prijsklasse tot 300 euro?
Het liefst met een handgreep of handstatief? ik weet niet hoe dit exact benoemd word.

De camera zal gebruikt gaan worden om te vloggen.

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes
Misschien wel zo makkelijk om de volgende keer een medewerkers aanspreken voor advies? (en ja der zijn medewerkers die WEL verstand hebben van de producten die ze verkopen).

Daarnaast staat op de website van MM alle specificaties van beide camera's:

Sony Cybershot dsc wx500 [specificaties]
Sony dsc hx80 [specificaties]

Heb je verder al eens op google gezocht naar "vlog camera onder €300" daar is genoeg op te vinden. Onze vriendelijke vrienden van CoolBlue hebben alvast een top 5 voor je gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Voor fotografie en video is er Fotografie & Video, ik verhuis het topic die kant even op: CEA > FVH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.