Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor de dagdagelijkse activiteiten van bejaarde mensen: facebook, surfen, mailen. Echter zal hij binnenkort ook een cursus photoshop volgen dus om zijn RAW foto's deftig te kunnen bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit momenteel rond de 700€ afhankelijk van de config. Feedback op dat bedrag was niet negatief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De huidige pc is 15 jaar oud, dus er is niets die we gaan recupereren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe dus alles. Case, voeding, processor, mobo, ram, SSD, DVD-rw, grafische kaart, muis, toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc staat naast het scherm, dus een relatief stil systeem zou leuk zijn. De bedoeling is ook dat dit terug een systeem is die meerdere jaren mee gaat zonder upgrades (zoals het huidige).
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Een check of onderstaande config ok is of als ik iets over het hoofd zie. De voorkeur is naar het meer performante systeem (wat extra future proof), maar ik sta open voor opties / opmerkingen.
Config met aparte grafische kaart (voorkeur van schoonpa door het extra prestatieniveau):
https://azerty.nl/basket/...6MTtpOjE1NTkxMjk7aToxO30=
Note: Als SSD heb ik de Adata XPG SX8200 Pro 512GB voorzien. Die is echter niet te vinden in de pricewatch, dus heb ik deze niet kunnen toevoegen aan de lijst hierboven. Prijs op Azerty voor deze is 61,07€
Config met ingebouwde graka:
https://azerty.nl/basket/...pOjE7aToyOTQwMDA3O2k6MTt9
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor de dagdagelijkse activiteiten van bejaarde mensen: facebook, surfen, mailen. Echter zal hij binnenkort ook een cursus photoshop volgen dus om zijn RAW foto's deftig te kunnen bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit momenteel rond de 700€ afhankelijk van de config. Feedback op dat bedrag was niet negatief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De huidige pc is 15 jaar oud, dus er is niets die we gaan recupereren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe dus alles. Case, voeding, processor, mobo, ram, SSD, DVD-rw, grafische kaart, muis, toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc staat naast het scherm, dus een relatief stil systeem zou leuk zijn. De bedoeling is ook dat dit terug een systeem is die meerdere jaren mee gaat zonder upgrades (zoals het huidige).
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Een check of onderstaande config ok is of als ik iets over het hoofd zie. De voorkeur is naar het meer performante systeem (wat extra future proof), maar ik sta open voor opties / opmerkingen.
Config met aparte grafische kaart (voorkeur van schoonpa door het extra prestatieniveau):
https://azerty.nl/basket/...6MTtpOjE1NTkxMjk7aToxO30=
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,46 | € 74,46 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1050 OC 2G | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Behuizingen | Antec P5 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 72,99 | € 72,99 |
| 1 | Optische drives | Lite-On iHAS324 Zwart | € 15,50 | € 15,50 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,80 | ||
Note: Als SSD heb ik de Adata XPG SX8200 Pro 512GB voorzien. Die is echter niet te vinden in de pricewatch, dus heb ik deze niet kunnen toevoegen aan de lijst hierboven. Prijs op Azerty voor deze is 61,07€
Config met ingebouwde graka:
https://azerty.nl/basket/...pOjE7aToyOTQwMDA3O2k6MTt9
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,46 | € 74,46 |
| 1 | Behuizingen | Antec P5 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 72,99 | € 72,99 |
| 1 | Optische drives | Lite-On iHAS324 Zwart | € 15,50 | € 15,50 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 430,85 | ||