Ik wil graag een Nvidia GeForce RTX 2060 kopen. Ik heb een MSI Nightblade MI3 vorig jaar gekocht. Deze heeft een gtx 1050 steken.
Op wat moet ik allemaal letten?
Op wat moet ik allemaal letten?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Meestal een sticker op de voeding zelf.SteffN schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:27:
Waar vind ik deze info?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Voeding vervangen in die MSI Nightblade is zo eenvoudig niet, gezien de afwijkende formfactor van de voeding (is geen standaard ATX).D-dark schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:10:
Die voeding mag je vervangen.
Met een goede 450 of 500 watt voeding had het gekund. Niet met zo eentje.
Enig idee welke voeding +-750 watt er dan wel in zou kunnen geraken?Nemesizz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:22:
[...]
Voeding vervangen in die MSI Nightblade is zo eenvoudig niet, gezien de afwijkende formfactor van de voeding (is geen standaard ATX).
Zit een Fortron FSP 350-40UGBBD voeding in (Google model maar, zie je dat het een afwijkende formfactor is), met schijnbaar ook een 10-pin ATX stekker ipv de gebruikelijke 24 pin.
Waar denk je 750w voor nodig te hebben? Dat is zelfs voor een 9900k+2080ti overkill.SteffN schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:56:
[...]
Enig idee welke voeding +-750 watt er dan wel in zou kunnen geraken?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[ Voor 8% gewijzigd door Uszka op 05-11-2019 21:58 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq