Dit probleem speelde zich sinds ongeveer 2 weken geleden :
Vorige week dinsdag ging die echter niet meer aan nadat die s'avonds ook een x uitviel, midden in een youtube filmpje. Heb de temps in de gaten gehouden, cpu lag rond de 33c idle en gpu rond de 50c idle.. dus dat was het probleem niet.
Naar de levix gebracht want ik heb geen onderdelen om mee te testen. Die geven aan dat het tot op heden niet de videokaart is, niet de cpu, niet de voeding en waarschijnlijk ook niet het geheugen. Enige wat overblijft is het mobo. Vandaag komt RDR2 uit, de eerste game die ik ooit heb gepreordered op pc. En dan gaat mn pc stuk.
Help me AUB zsm aan een nieuwe goed moederboard. Ik had een ASrock b85 killer, ongeveer 2 maandjes geleden via marktplaats gekocht ( thx voor een goede deal asshole )
Ik zoek een?
Moederboard met DDR3
Wat is je budget?
100 euro min of meer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit als er maar een I7 4770 in kan met DDR3 16GB ram, dikke cpu cooler, Geforce 1060GTX 3gb Zotac Mini
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ja ik ga het thuis gebruiken voor gaming
Heb er een week alsnog gebruik van kunnen maken. Elke dag kwam ik thuis nadat ik s'ochtends de stroom eraf had gehaald, en de pc functioneerde prima. Kon de hele avond intensief gamen. S'ochtends ging de pc dan niet aan als de stroom er op had gezeten de hele nacht.soms start die helemaal niet, pc gaat binnen 1 sec aan en dan uit, de fans spinnen en dan stoppen ze. Dat blijft die proberen totdat ik de schakelaar uitzet aan de achterkant.
Wil het probleem onderzoeken maar dan heb ik hem net weer op de stroom gezet en werkt de PC gewoon, dit had ik gisteren en zondag ook en toen die uiteindelijk aanging heb ik er gewoon de hele dag op kunnen spelen
Vorige week dinsdag ging die echter niet meer aan nadat die s'avonds ook een x uitviel, midden in een youtube filmpje. Heb de temps in de gaten gehouden, cpu lag rond de 33c idle en gpu rond de 50c idle.. dus dat was het probleem niet.
Naar de levix gebracht want ik heb geen onderdelen om mee te testen. Die geven aan dat het tot op heden niet de videokaart is, niet de cpu, niet de voeding en waarschijnlijk ook niet het geheugen. Enige wat overblijft is het mobo. Vandaag komt RDR2 uit, de eerste game die ik ooit heb gepreordered op pc. En dan gaat mn pc stuk.
Help me AUB zsm aan een nieuwe goed moederboard. Ik had een ASrock b85 killer, ongeveer 2 maandjes geleden via marktplaats gekocht ( thx voor een goede deal asshole )
Ik zoek een?
Moederboard met DDR3
Wat is je budget?
100 euro min of meer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit als er maar een I7 4770 in kan met DDR3 16GB ram, dikke cpu cooler, Geforce 1060GTX 3gb Zotac Mini
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ja ik ga het thuis gebruiken voor gaming