Apple Music loopt niet synchroon met andere apparaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
Hallo allemaal,

Onlangs ben ik van Spotify overgestapt naar Apple Music zodat ik muziek op mijn watch kan opslaan en mijn telefoon thuis kan laten als ik ga sporten. Nu loop ik tegen een probleempje aan die ik bij Spotify niet had, namelijk het volgende:

Ik wil muziek op mijn Apple Watch, iPhone of MacBook kunnen bedienen ongeacht op welke apparaat ik de muziek ben gestart. Bij Spotify herkende het betreffende apparaat dat je de app al op een van je apparaten draaide en liet hij ook zien welk nummer je aan het luisteren bent en kon je op ieder apparaat de muziek bedienen.

Bij Apple Music krijg ik dit niet voor elkaar. Ik start bijvoorbeeld muziek vanaf mijn MacBook en als ik Music op mijn watch of iPhone opstart dan laat hij niet zien dat ik al muziek aan het luisteren ben, als ik dan daar iets start stopt mijn muziek van mijn MacBook.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd :+

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zit met exact hetzelfde. Heb nu nog Spotify, maar wilde toch Apple Music maar eens testen.

Vind het best vervelend dat deze 'resume' niet werkt. Ik start op iPhone een nummer en Spotify wist gelijk dat ik dat nummer afspeelde, ongeacht op welk apparaat.

Bij Apple Music is het echt alleen op het apparaat dat afspeelt. Erg jammer. Wellicht iets voor iOS 14 of macOS Big Sur.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 14:43

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Volgens mij werkt dat alleen wanneer je afspeelt vanaf de Apple TV, die kan je vanaf elk apparaat bedienen.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab