Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple Music loopt niet synchroon met andere apparaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• matje90
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 30-11 18:40
Hallo allemaal,

Onlangs ben ik van Spotify overgestapt naar Apple Music zodat ik muziek op mijn watch kan opslaan en mijn telefoon thuis kan laten als ik ga sporten. Nu loop ik tegen een probleempje aan die ik bij Spotify niet had, namelijk het volgende:

Ik wil muziek op mijn Apple Watch, iPhone of MacBook kunnen bedienen ongeacht op welke apparaat ik de muziek ben gestart. Bij Spotify herkende het betreffende apparaat dat je de app al op een van je apparaten draaide en liet hij ook zien welk nummer je aan het luisteren bent en kon je op ieder apparaat de muziek bedienen.

Bij Apple Music krijg ik dit niet voor elkaar. Ik start bijvoorbeeld muziek vanaf mijn MacBook en als ik Music op mijn watch of iPhone opstart dan laat hij niet zien dat ik al muziek aan het luisteren ben, als ik dan daar iets start stopt mijn muziek van mijn MacBook.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd :+

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True