Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

Onterechte beoordeling Bart© V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:24

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Tweaker heeft een vraag via PM over verzending, ik geef aan hoe ik het verzend en wat ik er voor wil hebben.

Ondertussen is een andere tweaker hem voor , die het bedrag direct had overgemaakt (stond er direct op, zelfde bank). Ik meld aan Tweaker Bart dat hij helaas nét te laat is met reageren (andere tweaker had het immers al overgemaakt) en dat het verkocht was.

Uiteraard is hij niet blij, maar wij hadden nog geen gegevens uitgewisseld en dus ook nog geen deal. Hij geeft mij een matige review.

Heb contact met hem opgenomen om te vragen of hij de review wil wijzigen, geen reactie.

Gelieve de feedback verwijderen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:16
Persoonlijk zou ik eerst de ene aanvraag netjes afhandelen alvorens met een ander akkoord te gaan. Wellicht steekt de ander dat ook en vandaar de negatieve review

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:24

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Deef_K schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:27:
Persoonlijk zou ik eerst de ene aanvraag netjes afhandelen alvorens met een ander akkoord te gaan. Wellicht steekt de ander dat ook en vandaar de negatieve review
Als ik gegevens had uitgewisseld had ik niet geklaagd. Want dan heb je gewoon een overeenkomst is mijn mening.

Maar zelf heb ik vaak genoeg meegemaakt dat mensen afhaken nadat je denkt dat de deal gemaakt is, dus ik onderhandel gewoon met iedereen die mij een bericht stuurt, vind het niet noodzakelijk om te melden dat ik met meerdere mensen in onderhandeling ben. Want dan gaan mensen ook vaak genoeg afhaken is mijn ervaring.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:14
Christiano007 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:25:
Tweaker heeft een vraag via PM over verzending, ik geef aan hoe ik het verzend en wat ik er voor wil hebben.
Ondertussen is een andere tweaker hem voor , die het bedrag direct had overgemaakt (stond er direct op, zelfde bank). Ik meld aan Tweaker Bart dat hij helaas nét te laat is met reageren (andere tweaker had het immers al overgemaakt) en dat het verkocht was.
Uiteraard is hij niet blij, maar wij hadden nog geen gegevens uitgewisseld en dus ook nog geen deal.
Ik kan me vergissen maar als jij bijvoorbeeld artikel x aanbiedt voor 50 euro, en de koper zegt dat hij dat er wel voor wil betalen, is er al een overeenkomst. Dat jij zijn adres nog niet hebt doet daar niks aan af.

• Ray187
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-01 00:04
Om te voorkomen dat er een koper zich oneerlijk behandeld voelt, geef ik ze altijd 1 of 2 dagen de tijd om het geld overgemaakt te hebben. Dat geef ik ook door en als er niks betaald is binnen die tijd dat het product dan weer de verkoop in gaat,

Je ka neen betaallink via de App van je bank doorsturen of een tikkie, dan heb je het geld direct, dus geen smoesjes voor ohhh kom van een andere bank, dus het duurt 2 dagen ( wat ook niet meer zo is)

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

@Christiano007 ik heb de beoordeling verwijderd.

En voor iedereen die het nodig vond te reageren: lees aub de topic warning.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True