Round-up: Alle geteste smartphones van 150 tot 700 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:37

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
round-up: Alle geteste smartphones van 150 tot 700 euro...

@arnoudwokke @Andrasman
Daarnaast nodigen we je natuurlijk uit, zoals gewoonlijk op Tweakers, om in de comments te vertellen wat je vindt van de opzet van dit verhaal.
Mijn inziens is een discussie over de opzet van een artikel op de frontpage gewoonlijk juist niet gewenst en is de frontpage een plaats voor een technisch inhoudelijke discussie.
Reacties met ‘GR-materiaal’ worden doorgaans naar irrelevant gemodereerd.
Dit forum lijkt mij de plaats voor feedback over een artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:59

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking. Wat we hier bedoelden is dat mensen altijd wel opmerkingen maken in de reacties, maar dat het deze keer dus gewenst is; we willen graag horen wat mensen ervan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:37

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Dank voor je reactie, ik begrijp nu hoe je het bedoeld hebt en snap dat je in dit geval juist wel een discussie over de vorm op gang wilt brengen in de comments.

Ik denk wel dat het onhandig is om in de uitnodiging 'natuurlijk' en 'zoals gewoonlijk op Tweakers' te schrijven omdat dit het verkeerde beeld schept over de gebruikelijke manier van het geven van feedback. Gister is een discussie onder een ander artikel nog behoorlijk uit de hand gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:49
İn het artikel staat:

Xiaomi Mi 9T
De is een opvallend complete smartphone voor zijn prijs. Ten opzichte van de duurdere Pro-versie moet deze variant het doen met een Snapdragon 730-soc. Dat is de snelste en nieuwste soc voor midrangetelefoons van Qualcomm. Vermoedelijk mede daardoor is de accuduur iets minder dan die van de Pro, maar nog altijd ruim voldoende.

De laatste zin is niet juist. De 730 in de 9t is ten opzichte van de soc in de 9t pro energiezuiniger en gaat daardoor met 1 acculading langer mee.