Gedeeltelijke "verwarde" weergave tekst op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:21

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Gisteren viel het me al op, maar het was snel verdwenen dus ik twijfelde even of ik het goed gezien had. Maar zojuist zag ik het weer:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/wtf.png

Zoals te zien, de tekst is gedeeltelijk f**cked up weergegeven. Toen ik even met m'n muis er overheen bewoog werd het weer normaal.

OS: Windows 10 x64 (versie 1903, toevallig net een nieuwe installatie vorige week gedaan)
Browser: Firefox 70.0.1 64-bit
Videokaart: GeForce RTX 2070 Super met 441.12 drivers (gisteren toen ik het voor het eerst zag was dacht ik nog 441.08)

Is dit iets raars met de code van de site, is het iets met Firefox, is het toch een driverissue? Het is me tot nu toe alleen op Tweakers.net opgevallen, vandaar dat ik hier post....

(aangezien ik het nog maar twee keer heb gezien en niet echt weet onder welke omstandigheden het nou precies lijkt te gebeuren, heb ik nog niet zonder add-ons getest; mijn add-ons zijn Download Manager S3, Enhancer for YouTube, Ghostery, Imagus, Lastpass, NoScript, Old Reddit Redirect, TinEye en uBlock, met een whitelisting voor Tweakers.net in Ghostery, NoScript en uBlock)

[ Voor 20% gewijzigd door Wildfire op 05-11-2019 09:08 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Alle reacties

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben dit zelf nog niet tegengekomen (ook Firefox gebruiker) en heb hier ook nog geen andere meldingen van gezien. Het lijkt me dan ook niet iets dat aan onze kant de veroorzaker is.

Intentionally left blank

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:21

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik hou het in de gaten, heb het tot nu toe ook niet meer gezien. Misschien een driverissue in de vorige nVidia drivers.

Mocht het toch vaker gebeuren zal ik kijken of ik wat meer kan troubleshooten voordat ik hier weer reageer.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06-11 11:14
Als het nog een keer gebeurd, een keer een ander tabblad openen. Heb het ook wel eens gehad, probleem leek in firefox te zitten, want het gebeurde op andere sites ook.
Denk iets van de hardware acceleratie.