Toon posts:

script voor cs, snel schieten.

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus bezig om een simpel scrippie te schrijven maar et wil me maar niet lukken. Wat ik wil is dat me handguns supersnel schieten, althans zo snel mogelijk. ik d8 dus het volgende.

alias snel1 "wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait"
alias snel2 "snel1; snel1; snel1; snel1"
bind "kp_enter" "snel2"

maar dit wil niet. weet iemand iets beters?

thx and greetz neo

Verwijderd

uhm hoezo lame :r :r :r

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
Op dinsdag 31 juli 2001 20:45 schreef Emperor het volgende:
uhm hoezo lame :r :r :r
laat dit soort reacties gewoon achterwege, en zeg dan niks.

of het lame is of niet maakt niet uit, deze gast probeert iets te scripten en het lukt hem niet, hij vraagt gewoon om hulp....

btw.: http://www.planethalflife.com/counter-script/

Verwijderd

Dit zie ik (en ik ben vast niet de enige) als een cheat, en ik hoop maar dat je dat niet online gaat gebruiken...

Anywayz.. ik zou het niet weten, misschien een andere tweakert wel

Verwijderd

je kan je tijd ook nuttig besteden

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Idd lame, maar als je +attack doet dan gaat ie schieten, maar als je dat 2x doet gaat ie volgens mij niet nog meer schieten hoor.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 20:47 schreef marble het volgende:

[..]

laat dit soort reacties gewoon achterwege, en zeg dan niks.

of het lame is of niet maakt niet uit, deze gast probeert iets te scripten en het lukt hem niet, hij vraagt gewoon om hulp....
:Z :z :Z :z

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 20:47 schreef marble het volgende:
of het lame is of niet maakt niet uit.....
|:( denk je dat er nog niet genoeg cs-cheaters zijn.de cs-community die eens zo leuk was is nu gewoon helemaal verneukt.hoerencheaters :r

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-11 21:43

Klippy

Still Game

Lukt nooit.
Dan moet je andere dingen gaan aanpassen. De tijd tussen 2 schoten bijv. Jij laat 'm gewoon normaal schieten en dan zelfs nog 3 waits ertussen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• d33n
http://www.planethalflife.com/counter-script/cheats/index.htm
is trouwens best melig:
Cheats Volume #69 Exposed
1. Start off as a CT, play one round and only buy an HE Grenade. Do not use it! After round is over; quickly open console and type: "unbindall" then type: "kill alias sv_cheats enable_1", then type: name "u_r_ded" . Let me know if this works!

Verwijderd

Topicstarter
yow mensen, disgewoon puur een probeerseltje..... als et me al lukt, dan schiet et nog niet echt op... deagle achter elkaar knallen is net als ak-fullautomatic zo onprecies als de rete. Was gewoon een idtje. :(

dat mensen dan meteen op me beginnen te zeiken is ook niet direct nodig. met 2 attack toetsen heb k et ook al geprobeerd, maar dan schiet tie juist alleen maar trager...

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 14:05

ET

Moet er niet een keer -attack bij?

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Woehaha, dit is echt niet lame, maar dom.. ga het maar gebruiken..je klikt 1 keer jij schiet dan 4 (?) keer ofzo.. klik je per ongeluk 2x blijft ie doorgaan tot de 8 :P

edit: rekenen is ook een vak

dunno

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
alias "+aanval" "+attack;wait;-attack"
bind "kp_enter" "+aanval"

dan kun je hem inhouden!
;)
:P

en beetje lame vind ik het eik ook wel...
maja zelf weten (gewetenskwestie)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, kom jij maar op met het scriptje ;) Ik denk dat je er GEEN voordeel van hebt. Maar ik weet niks van scripten dus ik trek me terug :P

• rove
Op dinsdag 31 juli 2001 22:01 schreef basiep het volgende:
alias "+aanval" "+attack;wait"
bind "kp_enter" "+aanval"
Dan kan je toch net zogoed gewoon bind "mouse1" "+attack" gebruiken? :?

dunno

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op dinsdag 31 juli 2001 22:08 schreef RoVe het volgende:

[..]

Dan kan je toch net zogoed gewoon bind "mouse1" "+attack" gebruiken? :?
goh...
das dom |:(

inhouden kan trouwens ook niet
maar het scriptje werkt toch niet omdat ik de -attack was vergeten... |:(

ff wat getest:

alias "+aanval" "+attack;wait;wait;-attack;wait;wait;wait;+attack;wait;wait;-attack;wait;wait;wait;+attack;wait;wait;-attack;wait;wait;wait;+attack;wait;wait;-attack;wait;wait;wait;+attack;wait;wait;-attack;wait;wait;wait;+attack;wait;wait;-attack"
bind "j" "+aanval"

je kunt wel wat tweaken door wat waitjes weg te halen
maar heb daar geen tijd voor gehad...
(ik gebruik dat ding toch niet)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Geloof dat d'r toch een bepaalde tijd is die d'r altijd tussen je schoten zit.... sneller dan heel snel klikken kun je dus geloof ik ook niet doen...

Verwijderd

any 1 know een script voor als je schiet dat je dan automatisch bukt ? :P

Verwijderd

alias "+aanval" "+attack;duck" bind "mouse1" "+aanval"

:P

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Je hebt er niks aan, maar het geeft wel een grappig effect met die dual handgun.. :)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
mjah..

kheb wel ideetje.. maar dan kan je niet bewegen tijdens het schieten (wel handig als camper >:) )
alias "bla" "+attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack; +attack; wait; -attack"

bind mouse1 "gg bla"

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• d33n
yup, ik had eerst ook zoiets gemaakt om te bursten.

dan schiet je dus echt lekker met AK, ongeveer net zo goed als paestero zonder zo'n script ;)

alleen blijft dan weer het nadeel dat je niet kan bewegen, dus je kan beter CS spelen zoals het gemaakt is, en niet met scriptjes alles aanpassen.......

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
mjah..

ik hou et maar bij me simpele binds...

heb btw wel scriptjes voor auto-grenthrow etc, etc.

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

bind mwheeldown +attack
en dan maar lekker scrollen.. maarja die scriptjes zijn gaar en overbodig en helpen geen ene reet

hallo

• rove
Het gaat er niet om hoe snel je schiet.. 1 gericht schot is voldoende *D

dunno

• Toulinash
  • Laatst online: 21-02-2024
deagle heeft een bepaalde awit tijd dus sneller als je zelf kan kan ie toch niet schieten (of je moet wel heeeel sloom zijn)

[awit = wait :)]

Verwijderd

wat hebbie aan dit soort scrippies, ik neem aan dat je kogels dan juist alle kanten uitvliegen ipv waar jij wilt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 22:54 schreef G3R10 het volgende:
Geloof dat d'r toch een bepaalde tijd is die d'r altijd tussen je schoten zit.... sneller dan heel snel klikken kun je dus geloof ik ook niet doen...
klopt, het schiettempo van een deagle, glock of usp kan je wel bijhouden. Er is maar 1 uitzondering, de dual-barretta. Die kan retescel schieten. Ik ben dus op dit id gekomen toen k een bot het zag doen, zo'n podbot. schoot zn magazijn onderhand net zo snel leeg als een colt. Zag er leuk uit maar hij raakte niets, tnx god :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 18:23 schreef WouteRF het volgende:
wat hebbie aan dit soort scrippies, ik neem aan dat je kogels dan juist alle kanten uitvliegen ipv waar jij wilt :)
zei ik dus ook al in het begin
deagle achter elkaar knallen is net als ak-fullautomatic zo onprecies als de rete
Pagina: 1