Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vermoeden van Fraude

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

• Vliegtuigje
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-12 01:55
Beste Lezers,

Ik ben onbedoeld iets op het spoor gekomen waar bij mij in ieder geval oranje vlaggen omhoog gaan, gebruiker in kwestie verkoopt hoegenaamd allemaal nieuwe in doos gesealde artikelen met factuur tegen 15 tot 20% lager dan de op dit moment laagste prijs via de reguliere commerciële kanalen.

Mijn gevoel zegt dat iemand hier mogelijkerwijs bezig is met witwassen van geld en / of bedrijven van BTW-carrousel fraude. Maar misschien ben ik nu iets te achterdochtig.

Nu zijn er al tweakers die gekocht hebben. En deze mensen worden voor mijn gevoel onbedoeld bloot gesteld aan een partij / individu die mogelijkerwijs strafbare feiten pleegt.

Graag doe ik een beroep op het collectieve verstand in deze burelen, wat jullie zienswijze is.

Gr.

Marc

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:30

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Een link zou in ieder geval handig zijn... Als je 't niet publiek wil delen dan kan 't ook in een DM of in een topicreport in dit topic (klik op 't handje "Rapporteer" bovenaan dit topic).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Simpele zoektocht op 'factuur' heb je al snel een persoon die aardig wat producten 'nieuw' aanbied, aannemelijk dat het daar om gaat (zit inderdaad flink onder de prijs).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

@Vliegtuigje Graag even je bevindingen via DM met mij delen.

Veiling: Tweakers Kerstballen

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True