Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Probelem met bootcamp op Mac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Artbij
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09-12 11:06
Ik heb problemen met bootcamp op mijn macos laptop.

Ik gebruik windows en mac OS naast elkaar. Nu kreeg ik zojuist onderstaande melding:

Naar welk bestand zou ik nu moeten browsen?

Met gestrekt been.

Alle reacties

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator NOS
Ik verplaats je topic even naar onze buren die over Macs gaan. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Het is niet gebruikelijk dat je voor bootcamp in macOS zelf blijft. Dit is Parallels, virtualisatie software.

Als je wel degelijk je hele Mac kan opstarten in Windows (via opstartschijf in systeemvoorkeuren of de Option toets bij het aanzetten van de Mac) dan heb je echt Bootcamp en moet je controleren of daar wel in opgestart kan worden.

Heb je alleen een virtuele Windows, dan moet je ons niet vragen waar hij staat, dat heb je zelf ooit ingesteld in Parallels ;) en kan je de locatie in de instellingen van Parallels vinden waar het bestand hoorde te staan.

Kans blijft uiteraard dat je de VM verwijderd hebt bij een opschoonactie. Dan zal er een time machine backup teruggezet moeten worden, die je natuurlijk al klaar hebt staan, toch? :)

I reject your reality and substitute my own

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True