KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hehe, bedanktOp dinsdag 31 juli 2001 20:24 schreef Traag het volgende:
Ik heb ff de naam van je draad in je post gezet
Vindt ut niet leuk dat je als niet audiofiel gestraft wordt voor iets wat je misschien niet zo goed weet als hun. Je bent hier toch om te leren en proberen, dan is een arrogante houding van anderen uiterst storend. Bovendien ben ik wel benieuwd wat voor gelaat er toe moest leiden dat het topic dicht ging, ik vond de conversatie uiterst interressant. Tuurlijk waren er wel weer wat dinkies over dit onderwerp te vinden, maar tis wel zo dat dit proberen om je eigen gehoor te testen iets anders is dan primair je stereo te testen (wat volgens anderen de bedoeling was, waarna er meteen maar door een persoon om slotjes gebietst werd bij Jvs
Dusss.. das het verhaal een beetjuh...
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Dit vind ik een hele lullige opmerking want JvS is een prima mod op AV, en hij krijgt nooit klachten over z'n werk.Op dinsdag 31 juli 2001 20:19 schreef nigelator het volgende:
Wanneer is de echte mod weer terug van vakantie?
Er staat in de topic een hoop geblaat, want geen enkel simpel stereotorentje kan het hele gebied van 20 tot 20KHz goed weergeven. Laat staan dat mensen het op zo'n setje kunnen horen
Het slotje is niet meer dan terecht IMHO.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Erm, dus als mensen piepjes verzinnen of liegen over hun mega stereo, of omdat er mensen zijn die menen dat dit niet kan moet het meteen op slot. En lullig? Ik vond zijn reactie ook lullig, al is dat geen excuus. Ik vindt het alleen niet terecht dat hij dat topic op die manier dicht gooit. Verder kan ik er toch niets aan doen dat een paar jokers piepjes in hun hoofd hebben?Op dinsdag 31 juli 2001 20:30 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele lullige opmerking want JvS is een prima mod op AV, en hij krijgt nooit klachten over z'n werk.
Er staat in de topic een hoop geblaat, want geen enkel simpel stereotorentje kan het hele gebied van 20 tot 20KHz goed weergeven. Laat staan dat mensen het op zo'n setje kunnen horen
Het slotje is niet meer dan terecht IMHO.
Ow, en dat hij nooit klachten krijgt is niet helemaal waar.. ik zou zweren dat dit er 1 is
Nee, maar het wordt zowiezo een vrij oppervlakkige opsomtopic. IMHO is ie in HK meer op z'n plaats, dus als ik JvS was geweest had ik 'm daarheen verplaatstOp dinsdag 31 juli 2001 20:33 schreef nigelator het volgende:
Erm, dus als mensen piepjes verzinnen of liegen over hun mega stereo, of omdat er mensen zijn die menen dat dit niet kan moet het meteen op slot.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Owkeeee.... dan ist toch waar..Op dinsdag 31 juli 2001 20:36 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De laatste pagina van dat topic ging echt nergens meer over hoor, terecht slotje IMO.
thx for tha inpoet
Dat is inderdaad ook de reden dat ik hem dichtdeed. Sorry als ik het er niet bijzet, maar allerlei mensen die de meest wildvreemde dingen gaan verzinnen en dan lekker nutteloos gaan opsommenOp dinsdag 31 juli 2001 20:37 schreef nigelator het volgende:
[..]
Owkeeee.... dan ist toch waar..
thx for tha inpoet
Ik had het topic dus al eerder gezien (met al aardig wat ":O Reacties", mar liet 'm gewoon open, omdat er ook enigszins een andere discussie doorheenliep, maar op het laatst ging het echt nergens meer over
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp