Verplaatsen videobestanden naar NAS, handige software

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Bad Al
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-03 17:46
Ik heb een hele map vol met gezinsfilmpjes op wijn Windows 10 PC, negen jaar gezinsfilmpjes die door de software van canon allemaal ver weg in submapjes zijn gezet. Wel heeft elk filmpje een nummering die start met het jaar.

Ik heb een nieuwe Synology NAs een DS120J waarop ik de filmpjes wil zetten om via een Nvidia Shield met plex op onze tv, teelfoons en tablets te kunnen kijken.

De filmpjes wil ik in een mapje per jaar hebben.

Nou kan ik drag and drop filmpje voor filmpje dat doen, maar wellicht mis ik er dan wat.

Is er makkelijke software die ik zou kunnen instellen op "pak alle 2010*.MTS filmpjes in deze map en alle hierachterliggende en plaats ze in map 2010 op de nas"?

Alvast dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Als je ze incl. folder structuur overzet naar je nas zal ds video deze kunnen indexeren en kan je allerlei soorten sorteringen kunnen maken. De structuur speelt dan geen rol meer

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Bad Al
DukeBox schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:34:
Als je ze incl. folder structuur overzet naar je nas zal ds video deze kunnen indexeren en kan je allerlei soorten sorteringen kunnen maken. De structuur speelt dan geen rol meer
Ik gebruik bewust geen DS video want de ds120J heeft een zwak processortje, vandaar Plex op de Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Big Bad Al schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:38:
Ik gebruik bewust geen DS video want de ds120J heeft een zwak processortje, vandaar Plex op de Shield.
Plex kan dat ook alleen is het wat meer werk als je een centrale database wilt hebben.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Bad Al
Ik ben er al uit! Ik kan de zoekfunctie van windows gebruiken en kopiëren!