Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gaming. Minimaal op 1080p en 60 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1000,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat ik tot nu toe heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel nog over de videokaart. Ik denk dat dit wel redelijk is maar zou de Geforce RTX 2060 Super of Sapphire radeon RX 5700 eventueel een betere keuze zijn voor mij? Wat zou voor mijn setup de beste bang voor bucks zijn in dit geval? Ik wil ook niet al te duur uitkomen voor mijn gpu.
Ik vroeg me ook af hoe je precies bepaalt hoeveel voeding je nodigt hebt en mijn keuze is gebasseerd op het safe spelen ervan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wat ik verwacht is dat ik niet teveel geluid van de fans etc. hoor.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of jullie naar mijn build willen kijken en eventuele aan of opmerkingen voor mij hebben! Jullie hoeven niet voor mij voor te kauwen, maar als jullie me in de goede richting willen schoppen is dat al heel wat voor me
. Daarnaast sta ik altijd open voor feedback en zou ik graag weten waarom bijvoorbeeld iets een betere of juist slechtere keuze is.
Casual gaming. Minimaal op 1080p en 60 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1000,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat ik tot nu toe heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G | € 329,90 | € 329,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Rood | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 66,99 | € 66,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 960GB | € 134,- | € 134,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.000,74 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel nog over de videokaart. Ik denk dat dit wel redelijk is maar zou de Geforce RTX 2060 Super of Sapphire radeon RX 5700 eventueel een betere keuze zijn voor mij? Wat zou voor mijn setup de beste bang voor bucks zijn in dit geval? Ik wil ook niet al te duur uitkomen voor mijn gpu.
Ik vroeg me ook af hoe je precies bepaalt hoeveel voeding je nodigt hebt en mijn keuze is gebasseerd op het safe spelen ervan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wat ik verwacht is dat ik niet teveel geluid van de fans etc. hoor.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of jullie naar mijn build willen kijken en eventuele aan of opmerkingen voor mij hebben! Jullie hoeven niet voor mij voor te kauwen, maar als jullie me in de goede richting willen schoppen is dat al heel wat voor me