Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielbakker98
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03 15:31
Hoi allemaal,

Paar maanden geleden ben ik mijn telefoon kwijt geraakt met 5%, nooit terug kunnen vinden met track and trace omdat ie was uitgevallen. Nu is ie wonder boven wonder teruggevonden en op Ilost gezet. Ik heb voordat ik hier achter ben gekomen wel mijn telefoon gewist, wat o.a. dit inhoud:

Je telefoon wordt gewist wanneer deze weer online komt. Als de telefoon niet meer online komt, wordt deze niet gewist.

Nou is de telefoon niet meer online geweest, is er een mogelijkheid om dit nog te annuleren?

En ik moet mijn telefoon ontgrendelen als ik hem ophaal, mijn simcode is gewoon nog het zelfde, maar staat mijn vingerafdruk etc er nog in? of is er geen vergrendelscherm meer?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
Wat voor telefoon is het?
En met welke software heb je het wissen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wat voor telefoon is het? (Wel belangrijke info).
Met welke programma heb je hem gewist?

Als die niet gewist is, dan heb je nog gewoon alles, inclusief ook vingerafdruk.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Telefoon opstarten zonder SIM en je WiFi A(access point) uitschakelen. Als de telefoon geen verbinding krijgt met het internet lijkt het mij dat deze ook niet zomaar gewist gaat worden, hoe kan de telefoon dat immers weten als hij geen verbinding heeft.

Tenminste, dat zou ik proberen. Of met Apple de fabrikant van de telefoon bellen en vragen of ze de opdracht tot wissen ongedaan kunnen maken?

[ Voor 4% gewijzigd door maussert op 04-11-2019 16:18 . Reden: Hoeft natuurlijk niet per se een Apple te zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tijdens het opstarten buiten bereik van gsm signaal houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
maussert schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:16:
Telefoon opstarten zonder SIM en je WiFi A(access point) uitschakelen. Als de telefoon geen verbinding krijgt met het internet lijkt het mij dat deze ook niet zomaar gewist gaat worden, hoe kan de telefoon dat immers weten als hij geen verbinding heeft.
Precies dit (geen sim, en wifi/modem uitzetten), wellicht kan je die functie uitschakelen op je telefoon (heb geen Apple, dus geen idee), maar in elk geval kan je je gegevens eraf halen dan. Dat geeft sowieso wat meer speelruimte.

[ Voor 3% gewijzigd door Aikon op 04-11-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:37
Mocht hij al gewist zijn, bijvoorbeeld omdat ze hem al een keer aan hebben gezet, dan moet je bij het opnieuw instellen inloggen met je Google (of iCloud, igv Apple) account, dus als het om bewijzen dat het jouw telefoon is is dat nog steeds geen probleem.
Pagina: 1