Op zoek naar een barriere met kenteken herkenning

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• powershift
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2022
Goedendag,

Ik heb een vraag. Ik ben op zoek naar een bedrijf dat een parkeer barrière kan aanleveren. Compleet met software met kenteken herkenning. Die deze gekoppeld aan een API kan hanteren de gegevens om wel of geen toegang te verschaffen.

Maar mijn grootste probleem is nog dat ik de exacte naam van hetgeen dat ik zoek niet weet.
Zoals jullie zien wel kan omschrijven. Maar niet bij naam. Dus zelfs Googlen wordt erg lastig.

Hopelijk weten jullie een oplossing hiervoor. En de naam wat ik zoek.

Alle reacties

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46

Wom

Neem eens een kijkje op: https://www.schmit.nl/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:30
Op het werk gaan we o.a. Nedap ANPR camera’s en QR lezers gebruiken voor de parking.

https://www.nedapidentifi...s/vehicle-identification/

Je kan daarnaast ook parkeerdruk meten met Nedapp sensoren
https://www.nedapidentifi...utions/vehicle-detection/

Nedap werkt met api’s volgens mij want deze worden gekoppeld aan een bestaande toegangscontrole software.

[ Voor 77% gewijzigd door Kapotto op 04-11-2019 22:31 ]

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ook www.thole.com is wel een interessante om mee te nemen in de vergelijking. Stevig spul.

[ Voor 3% gewijzigd door WouterG op 04-11-2019 22:42 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@powershift Dus als ik met m'n motorfiets jouw parkeerkelder/garage in wil rijden dan kán dat niet doordat ik geen kentekenplaat aan de voorzijde van het voertuig bevestigd heb?

Wat ga je overigens (laten) doen met de geregistreerde data? Kaartje wat uit de automaat 'getrokken' is door de berijder van het voertuig vernietigt automatisch alle geregistreerde data bij uitrijden?

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 04-11-2019 22:57 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
Wij hadden Skidata. Alleen maar ellende ellende ellende. Nu over op IP parking, en geen centje pijn meer.

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
wimmel_1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:51:
@powershift Dus als ik met m'n motorfiets jouw parkeerkelder/garage in wil rijden dan kán dat niet doordat ik geen kentekenplaat aan de voorzijde van het voertuig bevestigd heb?

Wat ga je overigens (laten) doen met de geregistreerde data? Kaartje wat uit de automaat 'getrokken' is door de berijder van het voertuig vernietigt automatisch alle geregistreerde data bij uitrijden?
Bij ons, is er een ruimte vrijgelaten voor brommers/motoren en die betalen dus niks.

• powershift
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2022
wimmel_1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:51:

Het gaat om bij voorbaat geregistreerde gegevens specifiek voor auto's. Indien de klant geen account heeft zullen de gegevens na een bepaalde tijd komen te vervallen.

Dit ivm eventuele afhandeling.

Scooters en fietsen en anderen vallen geheel buiten de dienstverlening.
Pagina: 1