AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
De PCTV Rave ben ik best tevreden over, goede beeldkwaliteit en nog wel aardig stabiel, alleen om um in win2k aan de praat te krijgen is ietsje lastig.
is zo'n ati kaart niet wat? heeft iemand daar ervaring mee?
en weet iemand wat voor cpu power je echt nodig hebt? ik heb nl. geen power cpu (zie sig.)
en weet iemand wat voor cpu power je echt nodig hebt? ik heb nl. geen power cpu (zie sig.)
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Valt wel mee hoor...Op dinsdag 31 juli 2001 20:11 schreef ChUcKy2731 het volgende:
De PCTV Rave ben ik best tevreden over, goede beeldkwaliteit en nog wel aardig stabiel, alleen om um in win2k aan de praat te krijgen is ietsje lastig.
heb em zelf ook, en draait perfect onder Win2K
"Goed" beeld..
maarja.. mono geluid...
9% cpu usage (768 x 576)
20% cpu usage fullscreen (1024 x 768)
en dit op een dual celeron 500...
Verwijderd
Ik gebruikte zelfs een tv-kaart op een cyrix 166 mhz. Voor jouw zal dat dus geen probleem zijn, het merk maakt niet echt veel uit.
hmmmz, okay, zodra ik wat geld vrij kan maken zal ik wel ff een tv-kaartje halen...zie ik dna wel wat voor 1...
tv kaart gaat wel werken wou zelfs werken in een p133
ik heb zelf een miro ik vind de kwaliteit niet echt zo heel super
ik zou gaan voor een haupage
en afstandsbediening natuurlijk ( die krijg je er niet bij bij een PCTV Rave dan moet je gewoon de normale PCTV kopen )
de PCTV is trouwens ook niet stereo
daar heb je de PCTV Pro voor nodig
ik hoop dat ik je geholpen heb
ik heb zelf een miro ik vind de kwaliteit niet echt zo heel super
ik zou gaan voor een haupage
en afstandsbediening natuurlijk ( die krijg je er niet bij bij een PCTV Rave dan moet je gewoon de normale PCTV kopen )
de PCTV is trouwens ook niet stereo
daar heb je de PCTV Pro voor nodig
ik hoop dat ik je geholpen heb
Pagina: 1