Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple Music, vreemd probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Marc19700
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:30
Ik heb een probleem met apple music waarvoor ik maar geen oplossing vind.
Mijn favoriete albums zijn opgeslagen in “bibliotheek - Albums” van apple music.
Echter, wanneer ik soms in deze albums map ga kijken, dan staan tussen mijn favoriete albums, ook albums die ik totaal niet ken en soms ook van artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb.
Dus om orde op zaken te stellen in mijn albums map, moet ik dan telkens dit soort albums gaan verwijderen tussen mijn favoriete albums.
Maar na enkele dagen ontdek ik dan weer andere onbekende albums tussen mijn favoriete albums.
Ik heb deze albums ook nooit eerder beluistert en het is vaak totaal niet mijn stijl van muziek.
Vind dit zeer irritant en kan er maar niet vinden waarom deze onbekende albums tussen mijn favoriete albums terecht komen.

Alle reacties

• DawnNoMoreRises
  • Laatst online: 04-12 22:50

DawnNoMoreRises

...Sworn to the Dark...

Hi @Marc19700 ;
controleer even of je geen playlists hebt toegevoegd aan je library (gedownload of niet maakt niet uit), in sommige gevallen wil hij dan losse albums tonen met een enkel nummer. Ook compilatie albums hebben hier, soms, helaas een handje van.

Mogelijk dat dit je een beetje in de richting helpt?

Rig: Intel Core i7 8700k, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Laptop: Apple MacBook Pro 15.4 2019 || Phone: Apple iPhone XS Max 256GB Silver || Ride: Volvo V70n T5 250PK AUT 06-2000 @290k km

• Marc19700
Inderdaad, ik heb enkele afspeellijsten in de bibliotheek staan.
Dan zal ik die lijsten eens moeten verwijderen en kijken of het probleem van de albums daarmee opgelost is.
Raar dat apple dat probleem nog steeds niet heeft opgelost, want heb er al meer dan een jaar last van.
En daarvoor had ik spotify en daar had ik dat probleem niet.

• Slaz
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-11 21:00
Ik heb dit probleem ook wel eens. Het lijkt vooral te gebeuren bij compilatie albums en playlists nadat de aanbieder die update. Soms worden dan wat losse liedjes onder hun oorspronkelijke album toegevoegd aan m’n bibliotheek en zijn die liedjes verdwenen uit de compilatie.

Ik heb in dat geval altijd die losse albums met 1 of 2 liedjes verwijdert en vervolgens de compilaties opnieuw toegevoegd.

• Marc19700
Ik heb vooral albums van artiesten in mijn albums map in de bibliotheek staan
En om de x aantal dagen moet ik dan in mijn albums map, onbekende albums verwijderen die ik nooit heb toegevoegd of beluisterd.
Want als ik te lang wacht, dan wordt het echt een rommeltje.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True