iPhone 6s belt automatisch terug

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1271818

Topicstarter
..Mijn man en ik hebben beiden een iphone6s . Onlangs belde ik mijn man maar hij nam niet op. Na verbreken van verbindingen werd ik meteen teruggebeld door hem. Maar er was niemand aan de lijn. Nadien nog een x gebeld en weer werd er niet opgenomen en weer werd ik meteen door zijn telefoon teruggebeld. Weer niemand aan de lijn.
In beiden telefoons staan deze oproepen genoteerd. Mijn man zegt niets te hebben gehoord en niet te hebben teruggebeld. De iphone van hem lag aan de oplader. Kan een Iphone automatisch terugbellen na gemiste oproep?
We hebben allebei IOS 13.2.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 21:35

JB

Cédric roelt!

Eerste hit op Google geeft me onder andere dit maar wel vreemd dat het gebeurd als telefoon aan de lader ligt. Verder volgens mij alleen 3th party apps die zoiets kunnen. iOS zelf volgens mij niet. Wellicht ghost touch? Zelf een iPad die sinds kort een eigen leven leidt...

On iPhone, head into Settings > Touch ID & Passcode > Require Passcode and select “Immediately” to ensure your booty doesn't go on a dialing spree. Also, set your phone to automatically lock itself in the shortest amount of time you can stand. Settings > Display & Brightness > 1 Minute (you choose)..

[ Voor 220% gewijzigd door JB op 04-11-2019 15:50 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
JB schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:41:
Eerste hit op Google geeft me onder andere dit. Al gecontroleerd?

On iPhone, head into Settings > Touch ID & Passcode > Require Passcode and select “Immediately” to ensure your booty doesn't go on a dialing spree. Also, set your phone to automatically lock itself in the shortest amount of time you can stand. Settings > Display & Brightness > 1 Minute (you choose)..
Wat heeft dit met terugbellen of de symptomen die beschreven worden te maken :?

@Anoniem: 1271818 Ben jij dit ook?

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 04-11-2019 15:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het probleem zie ik vaker op internet, zelfs al in 2007.
Als workarround kun je het volgende proberen:
Instellingen > Touch ID en toegangscode
Het schuifje bij "Bel gemiste oproepen terug" uitzetten.

Op deze manier kan je met een vergrendelde iPhone niet gemiste oproepen terugbellen vanaf het lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1271818

Topicstarter
Dank jullie voor reacties. Heb schuifje omgezet. Hopelijk werkt het, anders zijn andere machten aan de gang..