Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

V&A Muziekinstrumenten?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:49

unezra

Allround ICTer, OSS adept.

Topicstarter
Hallo,

Ik zie dat er nog geen V&A categorie "Muziekinstrumenten" is.

Is het een idee dat die er ooit gaat komen?
(Als brede cagegorie, waar dus alle muziek-gerelateerde apparatuur en software verhandeld kan worden zoals muziekinstrumenten, maar ook MIDI controllers, DAW's, etc, etc. )

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• jazzozo
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-04 12:26
Ik vind het een mooi plan. Maar ik *denk* dat dit lastig gaat worden, gezien er in de pricewatch ook geen categorie voor bestaat. Pricewatch en V&A lopen tot op heden vrij naadloos in elkaar over.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Daarvoor kan je in V&A Overig terecht op het forum :)

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True