Vraag

• revo37
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-11 13:04
Ik zoek een?
Android tablet.

Wat is je budget?
400-500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, Netflix HD, Simpele games, Lezen, Tekstverwerken (computer basics)

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Android tablet, ik ben absoluut geen fan van iOS, met name omdat ik het nooit gebruikt heb en er ook niet aan wil wennen.
Ik heb zelf de Galaxy S5E gevonden, 6GB ram 128GB versie.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees dat deze tablet wat Wifi issues heeft als je hem op een bepaalde manier vast houdt, dit brengt voor mij de grootste twijfel mee of dit wel een goede aankoop zou zijn.
Verder lijkt het me een goede tablet met een mooi scherm en lekker licht. Suggesties voor soortgelijke tablets zijn dus zeer welkom!

[ Voor 14% gewijzigd door revo37 op 04-11-2019 12:17 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Als er wifi issues zijn, doe een goede hoes er omheen, kun je ook niet de antennes kortsluiten, en heb je geen wifi problemen meer.

Verwijderd

goh ik dacht dat 4 a 500 al premium is... middenklasse begint toch bij 200 tot 300?

• revo37
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:58:
goh ik dacht dat 4 a 500 al premium is... middenklasse begint toch bij 200 tot 300?
Hmm dat zou kunnen. Ik zag de tablets van rond de 700-1000euro meer als de premium klasse. De Galaxy S6 en de ipads bijvoorbeeld
swhnld schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:35:
Als er wifi issues zijn, doe een goede hoes er omheen, kun je ook niet de antennes kortsluiten, en heb je geen wifi problemen meer.
Weet je zeker dat dit werkt? Ik wil er namelijk een book cover omheen doen, maar probleem is blijkbaar dat de antenne wordt afgedekt door je hand bij een van de hoeken. Hierdoor heb je er in landscape mode (met front camera links) last van, 180 graden draaien werkt ook om het probleem op te lossen, maar beetje omslachtig natuurlijk.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
voetsr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:36:

Weet je zeker dat dit werkt? Ik wil er namelijk een book cover omheen doen, maar probleem is blijkbaar dat de antenne wordt afgedekt door je hand bij een van de hoeken. Hierdoor heb je er in landscape mode (met front camera links) last van, 180 graden draaien werkt ook om het probleem op te lossen, maar beetje omslachtig natuurlijk.
Vorige keer dat een soortgelijk probleem speelde was het de oplossing van de leverancier: nieuws: Apple geeft gebruikers gratis case tegen 'death grip' iPhone 4

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 17:52
@voetsr Waar lees je dat probleem over wifi precies? Afgezien van een vage review op Tweakers zie ik niks erover.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• revo37
Nat-Water schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:31:
@voetsr Waar lees je dat probleem over wifi precies? Afgezien van een vage review op Tweakers zie ik niks erover.
https://www.consumerrepor...-s5e-tablet-wifi-problem/
Hier bijvoorbeeld, verder ook reviews op YouTube waarin mensen het probleem laten zien in combinatie met een signaal sterkte.
swhnld schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:28:
[...]

Vorige keer dat een soortgelijk probleem speelde was het de oplossing van de leverancier: nieuws: Apple geeft gebruikers gratis case tegen 'death grip' iPhone 4
Ah dat klinkt wel logisch. Wat ik op YouTube heb gezien is het geloof ik ook allemaal zonder case als ze het probleem laten zien
Pagina: 1