Breedte beeld verschiet

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:02
Goeiesavonds..
De titel zegt het al: Als m'n pc aanstaat (duh) verschiet de breedte van het beeld steeds, eerst wordt het wat smaller, dan schiet het weer normaal enzovoorts. Dit gebeurt wat frequenter als de pc wat langer aanstaat... Ik zit persoonlijk te denken aan een probleem kwa warmteontwikkeling in de kast.

Iemand misschien andere ideeen?

Greetz

Verwijderd

Gebeurt dit zonder dat er iets op het scherm verandert? Veel monitoren hebben het probleem dat wanneer je van een licht scherm naar een donkerder scherm (en andersom) gaat de voeding tijd nodig heeft om zich aan te passen, zodat de breedte van het scherm verspringt.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
precies, teken van een cheap hoogspanningscircuit in je monitor. wat voor een is het?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• TMV
Op dinsdag 31 juli 2001 20:54 schreef P5ycho het volgende:
precies, teken van een cheap hoogspanningscircuit in je monitor. wat voor een is het?
Het is een LG 795FTplus... ennuh, sorry voor de late response :)

Verwijderd

Heb ik vroeger ook eens gehad. Beeld werd ineens aan bijde zijden 2 cm smaller....en weer gewoon. Verschillende monitoren geprobeerd, maakte allemaal niets uit. PC terug naar leverancier, die kom nooit wat vinden. Op het eind heb ik een nieuw mobo gekregen en toen was het goed. Wat het geweest is weet ik dus niet.

Verwijderd

Lijkt me een defect aan de monitor tenzij je sterke magnetische velden (zoals een slecht afgeschermde pc speaker) dicht in de buurt van de monitor hebt. LG heeft 3 jaar onsite garantie.

• TMV
Hmmm, nou je het zegt.... IK heb d'r wel een ouwe versterker in de buurt staan.. Kan wel eens proberen die weg te halen.

maar die staat d'r eigenlijk al sinds jaar en dag zeg maar... En dat verschieten hebbie nog nooit gedaan

• TMV
Kep het ff geprobeerd zoals in m'n vorige post te lezen valt... Maar dat verplaatsen helpt dus nie. :(

• TMV
Echt niemand een ander idee?
Pagina: 1